Nettsiden med strikkeoppskrifter

babyT

Forumet er livet
Er det noen som husker hva den heter den nettsiden hvor man kan finne strikkeoppskrifter? Mener det har vært lagt ut link her før...

Takk Apple [:D]

Begynte på et hentesett for lenge siden, som jeg la vekk fordi det ble for tungt siden vi aldri ble gravide. Og da jeg skulle hete det frem igjen nå, så finner jeg ikke oppskrifta [8|] Skal lete gjennom og se om den er på den siden [:)]

ORIGINAL: babyT

Begynte på et hentesett for lenge siden, som jeg la vekk fordi det ble for tungt siden vi aldri ble gravide. Og da jeg skulle hete det frem igjen nå, så finner jeg ikke oppskrifta [8|] Skal lete gjennom og se om den er på den siden [:)]

Det var ikke der, finner det ikke på nettet i det hele tatt [:(] Håper de har det på Mega! Får se når de åpner imorgen...

Det var ikke der, finner det ikke på nettet i det hele tatt [:(] Håper de har det på Mega! Får se når de åpner imorgen...

Husker du hvor du fant oppskriften da?

Mamma har en haug med oppskrifter, så kanksje jeg kunne sett... Så hvis du har bilde?

Det er et oppskrivthefte fra Sandnesgarn. Garnet heter Lanett. Skal få lagt ut bilde av vognteppet litt senere. Det er ferdig.

Har strikka dette settet til ei venninne så hun vet jo godt hvilket mønster det er. Så mulig jeg ber henne om å få tak i det. De finnes jo i alle butikker som selger garn i sandnesområdet. 

Har sjekka der, ja. Og handla fra dem før, men er så sinnsykt durt for de sender bare i oppkrav.

Men nå har jeg funnet oppskrifta, så alt er i den skjønneste orden [:D]

Om jeg ikke hadde funnet den, kunne jeg bare kjøpt meg et annet håndarbeid og kjøpt nytt mønster når jeg reiser sørover [;)]

Back
Topp