Nettshoppingstvang

Drektig

Flørter med forumet
Blir så forbanna, må bare få ut litt luft her.

Store medieoppslag om at man returnerer for mye og at kunder som kjøper samme plagg i flere størrelser er miljøkriminelle og blir blokkert fra å handle igjen. Har vært i samtlige klesbutikker i sentrums-Oslo og har så vidt funnet et stativ med gravidklær. Har spurt og alle sier gravidklær er en del av «online only». Leter nå etter badedrakt og har vært i dialog med boozt som ikke engang klarer å levere en størrelsesguide for plagget. De kunne ikke hjelpe noe særlig.

Har lenge boikottet nettbutikker av akkurat denne grunnen og priser meg lykkelig at jeg bor i en storby med fysiske butikker. Men nå som gravid er jeg tvunget til å legge ut flere tusen kroner på forskudd for å sikre meg 2-3 størrelser av hvert plagg for så å møte opp i butikk for å returnere.

Hva gjør dere som ikke har tilgang på fysiske butikker? Dette kan da ikke være greit? Blir så forbanna jeg sprekker.

On another note. Har lang rygg og takler ikke bikini. Skal svømme i basseng i vinter. Vil ikke ha pen-svømmedrakt med volanger og pynt, jeg skal bevege meg. Hva skal jeg ha på?
 
Ble ganske oppgitt når jeg leste artikkelen selv :banghead: Og det er av den grunn jeg også foretrekker å handle i fysiske butikker, fordi det ikke er lett å på forhånd vite hvilken str som passer (noen har jo gode guider på dette, men ikke alle). Har dessverre ingen tips til badedrakt, men både forstår og er enig i frustrasjonen!
 
Back
Topp