Nettshopping til DANMARK

FruAH

Glad i forumet
Mulig det virker litt rart å spørre om men [:D] Er det noen som vet hvor mye man har lov til å bestille for inn til DK? Tilsvarende 200 kr her? Kom på at venninna mi som bor i DK har foreldrene sine ofte på besøk og hvis jeg hadde fått lov til å bestille til hennes adresse kunne de evt tatt det med hjem [8D] Litt sleipt kanskje....? Tenkte for å kjøpe flere Promarkers f.eks.

Får ikke spurt henne akkurat nå, så tenkte kanskje noen av dere visste [:D]

Aner ikke.. Men du kan jo bestille alle promarkerne samme dag hos Joanna Sheen, uten at det blir problemer.. Om du bestiller 12 tusjer, 8 ganger, så sender hun de uansett ikke i samme pakken. De blir sendt i så mange omganger du bestiller det, og så lenge du da holder deg under 200 kr, er det ikke noe problem.
Hun sender jo fraktfritt også, så det betyr jo ignenting..

ORIGINAL: Pijah

Aner ikke.. Men du kan jo bestille alle promarkerne samme dag hos Joanna Sheen, uten at det blir problemer.. Om du bestiller 12 tusjer, 8 ganger, så sender hun de uansett ikke i samme pakken. De blir sendt i så mange omganger du bestiller det, og så lenge du da holder deg under 200 kr, er det ikke noe problem.
Hun sender jo fraktfritt også, så det betyr jo ignenting..

Er du helt sikker? Handla på scrapbook.com tror jeg det var i to omganger rett etter hverandre for å slippe toll, men de ble sendt i samme pakke og jeg måtte betale toll likevel [8|]

Back
Topp