Nettopp vært på UL

Snuppse

Blir kjent med forumet
Da har jeg nettopp kommt hjem fra UL :) Så en liten bønne med bankende hjerte <3 lykkerus!!! Jeg er så letta, har jo spottet i 2 uker så det er utrolig godt å få se at h*n finnes inni der. Han kunne se et lite hematom inni livmoren som spottingen kommer fra, men har sa det var vanlig. Han er jo en dyktig gynekolog, så jeg får stole på han :P har fått time igjen om 2 uker, så da får jeg nok se litt sprelling der inne når spiren har fått armer og ben :D

Ååå så koselig <3 må være lykke det.. hihi.. hvor langt er du på vei?:)>

Så gode nyheter! Herlig med bankende hjerte!
Hvor langt er du på vei...? (sitter selv med henvisning til ul og skal ringe og avtale tid selv, så lurer på hvor lenge jeg må vente før det er sjans til å se hjertet banker... Må jeg vente til ule 7...?)

Trodde jeg var 6+6 (siden jeg vet befruktningsdato pga IVF) men var visst 6+3. Vet ikke hvordan de regner men.. 

Så bra :-))))
Jeg fikk og 3 dager mindre når jeg var inne på torsdag men hu sa det er så tidlig og ingen er like så det kan forandre seg te neste gang ;-) Men godt å få bekrefta at hjerte slo iallfall :-)))

Så bra :-))))
Jeg fikk og 3 dager mindre når jeg var inne på torsdag men hu sa det er så tidlig og ingen er like så det kan forandre seg te neste gang ;-) Men godt å få bekrefta at hjerte slo iallfall :-)))

Back
Topp