nettopp funnet ut at jeg tilhører her.

tinemor86

Blir kjent med forumet
Novemberskattene 2014 <3
Så det blir et relativt kort svangerskap. Jeg lure på om det er aktivitet på det hemmelige forumet?

Oi, fant du nettopp ut at du er gravid ? :-O hvor langt er du på vei ? Ja det er aktivitet på det skjulte forumet :)
Gratulerer så mye å velkommen til oss ! :-D

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Oi, fant du nettopp ut at du er gravid ? :-O hvor langt er du på vei ? Ja det er aktivitet på det skjulte forumet :)
Gratulerer så mye å velkommen til oss ! :-D

da får jeg prøve å få nok innlegg til å komme inn der. Jordmor mener jeg er rundt 24 uker.

Sent from my SM-N9005 using BV Forum mobile app

Oj, grattis :) Da er du like langt som meg :) Begynte du å få symptomer nå, hvis du ikke har noe imot at jeg spør? Har ei venninne som fant ut at hun var gravid i uke 18 for noen år siden. Hun hadde ikke symptomer + var vant til uregelmessig menstruasjon.

Jeg merket ikke noe før jeg kjente spark. Ser jeg lagt på meg litt, men tenkte det var litt ekstra ferie kilo.
Forventet ikke mens pga p-piller. Og med et par små barn og full jobb er man jo konstant sliten uansett.

Ja, det blir et kort svangerskap hvis du fant det ut nå! Velkommen til oss
Har en bekjent som og fant det ut ved spark rundt disse tider ifjor.

Sent from my iPhone using BV Forum

oj, skal si. det må jo ha vært litt av et sjokk.
Får du ekstra oppfølgning siden du har gått på pillen?
Fått ultralyd for å fastsette termin? :D

Gratulerer :-) og velkommen :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

såpass :D hehe, jeg er 24+1 og har fått ganske stor mage :P Hvordan er babymagen din da?

Grattis og velkommen til oss :) Da har du bare oppløpssiden igjen da ;). Her er jeg 24 uker i dag og du kan virkelig se at jeg er gravid

Gratulerer så mykje!! :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulere så mykje!!

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Gratulerer og velkommen :)

Gratulerer så mye og velkommen :)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Back
Topp