Nettmor

Ella

Glad i forumet
Hvordan gikk det i går? Har tenkt så mye på deg[:)]

Hei[:)]
Det gikk veldig bra, de var så rolige og koselige på sykehuset, og sa det var kjempefint at jeg kom[:)]
Jeg lå med sånn rundt magen som måler hjertelyden på babyen en stund, og den var helt perfekt sa jordmor.
Også tok de ultralyd for å sjekke at han fikk nok oksygen og slikt, og alt var heldigvis helt strålende[:)]
Så de hadde ingen go forklaring på hvorfor jeg ikke hadde kjent noe bevegelse i hele går...

De sa i går at han veide nå ca. 1,5 kilo!!!!!!

Men jeg fikk hvertfall sovet godt i natt, og deilig å ikke være bekymret lenger[:)]

Tror hun ikke kjente så mye liv. Eller blander jeg to nå???

Puh det var godt å høre! [:D] Ingenting som er bedre enn når alt er bra!!

Så fint at alt sto bra til da[:)] Godt at de var hyggelige der, blir sikkert min tur snart til å oppsøke de[;)] Men, gikk du bare rett opp på føden, eller var du i akuttmottaket først?? Greit å vite bare[:)]

Så bra!!!! Fikk du sett han på UL da? Slapper av litt bedre nå da håper jeg[:)][:)][:)]

Er ikke bra for den lille i magen heller når mor blir urolig så det var godt du fikk se at alt var i orden.
Ellers hadde nok hele natten din vært her inne [;)]

Det er fint nettemor[:D]
Og alltid gøy med en ekstra ultralyd..hehe [:)][:)]

Jepp fikk sett han på UL[:D]

Snuppa80: jeg ringte rett til fødden og dro dit, trengte ikke innom legevakta, men klokka var etter 21. så jeg gikk inn gjennom akkuttmottaket..

Deilig med en go natt søvn[:)]

Uff nei det er ikke no morsomt det, jeg pleier å kjenne masssssse liv i løpet av dagen og da blir man lett bekymret når det ikke er no, vil jo alt godt for den lille vetttu[:)]

Godt å høre at alt er bra med både deg og den lille [:)]

Bedre å bekymre seg en gang for mye! Jeg er ikke redd for å ringe hvertfall, de er jo der for meg tenker jeg bare[:)] Men nå har babyen vært snill og gitt livstegn fra seg hver dag, så er heldig hittil, så de helt alvorlige bekymringene har jeg slippi heldigvis....

Gleder meg til jeg kan reise til føden med skikkelige veer jeg[:D]

Det var bra, da kan du kose deg videre....[;)]

godt alt står bra til[:D]
nå kan du slappe av og kose deg videre[;)]

Back
Topp