Nettmøte med Jeanette Roede 22.9.

ElisabethR

Forelsket i forumet
Torsdag 22.9 kl 21-22 stiller slanke-ekspert Jeanette Roede fra Grete Roede AS opp i nettmøte her på Babyverden.
Spør om det du måtte lure på om slanking og sunn livsstil!

Grete Roede AS har hjulpet nordmenn med å gå ned i vekt i over 35 år. Suksessoppskriften er: matglede, mosjon, motivasjon & mestring, og medmennesker
 
Har du noe du lurer på, legg ut spørsmål i egen tråd her i dette underforumet. Du kan legge inn spørsmål allerede nå.
 
Hei Jeanette.

Jeg lurer på hva du tenker om at man er nødt til å finne sin egen slankemetode, eller om G.R passer for alle?

Spørsmålet kommer av at jeg i 2007 prøvde meg på G.R i 6 måneder. Jeg var yngst på kurset, trente mest og hadde mest å gå ned. Jeg gjorde alt rett, men allikevel oppno jeg ikke mer enn 6 kilos vektnedgang. Det var utrolig frustrerende, og vi klarte aldri å finne ut hva som var rett. En venninne tipset meg om lavkarbo og jeg gikk over fra G.R til ketolyse og gikk ned 6 kilo på 6 uker.

Jeg har lurt på dette lenge i ettertid om man bare er nødt til å finne sin måte å gå ned i vekt på, eller om man bare må være tålmodig med G.R og vente på resultatene?
 

Jeg er litt nyskjerrig på hva dere ser på som lavkarbo grønnsaker - frukt - bær - nøtter ?

Hvilke ville du si er det beste alternativen når det kommer til grønnsaker , frukt , bør og nøtter ?

 

Hei!

Jeg har prøvd både G.R. og lavkarbo, men er meste fornøyd med G.R. - dessutten passer G.R. meg best. 

Problemet mitt er ikke å spise sunt. Vi spiser masse sunt men unner oss noe godt i helgene.
Problemet er heller ikke å spise regelmessig, for jeg spiser ca hver 3 timer (maks 4).
Det største problemet er at jeg er altfor glad i mat og sliter med porsjon kontroll. Tror det er der problemet ligger, og det gjør det vanskelig å miste kiloene.

Har du noe tips/triks/råd på hvordan jeg kan løse problemet, noe annet enn å veie maten osv.? Noe som kan hjelpe meg kontrollere porsjonene mine?

 
Back
Topp