Nettmøte med Jeanette Roede 22.9.

En tråd i 'Nettmøte med Jeanette Roede TORSDAG 22.9.' startet av ElisabethR, 19 Sep 2011.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. ElisabethR Forelsket i forumet

Torsdag 22.9 kl 21-22 stiller slanke-ekspert Jeanette Roede fra Grete Roede AS opp i nettmøte her på Babyverden.
    Spør om det du måtte lure på om slanking og sunn livsstil!

Grete Roede AS har hjulpet nordmenn med å gå ned i vekt i over 35 år. Suksessoppskriften er: matglede, mosjon, motivasjon & mestring, og medmennesker

Har du noe du lurer på, legg ut spørsmål i egen tråd her i dette underforumet. Du kan legge inn spørsmål allerede nå.

2. *RoM* Elsker forumet

Hei Jeanette.

Jeg lurer på hva du tenker om at man er nødt til å finne sin egen slankemetode, eller om G.R passer for alle?

Spørsmålet kommer av at jeg i 2007 prøvde meg på G.R i 6 måneder. Jeg var yngst på kurset, trente mest og hadde mest å gå ned. Jeg gjorde alt rett, men allikevel oppno jeg ikke mer enn 6 kilos vektnedgang. Det var utrolig frustrerende, og vi klarte aldri å finne ut hva som var rett. En venninne tipset meg om lavkarbo og jeg gikk over fra G.R til ketolyse og gikk ned 6 kilo på 6 uker.

Jeg har lurt på dette lenge i ettertid om man bare er nødt til å finne sin måte å gå ned i vekt på, eller om man bare må være tålmodig med G.R og vente på resultatene?

3. lucillen Elsker forumet

Jeg er litt nyskjerrig på hva dere ser på som lavkarbo grønnsaker - frukt - bær - nøtter ?

Hvilke ville du si er det beste alternativen når det kommer til grønnsaker , frukt , bør og nøtter ?

4. Miss Independent Elsker forumet

Hei!

Jeg har prøvd både G.R. og lavkarbo, men er meste fornøyd med G.R. - dessutten passer G.R. meg best. 

Problemet mitt er ikke å spise sunt. Vi spiser masse sunt men unner oss noe godt i helgene.
    Problemet er heller ikke å spise regelmessig, for jeg spiser ca hver 3 timer (maks 4).
    Det største problemet er at jeg er altfor glad i mat og sliter med porsjon kontroll. Tror det er der problemet ligger, og det gjør det vanskelig å miste kiloene.

Har du noe tips/triks/råd på hvordan jeg kan løse problemet, noe annet enn å veie maten osv.? Noe som kan hjelpe meg kontrollere porsjonene mine?

Del denne siden