Hvor mye betaler dere i nettleie? Synes det er litt drøyt at nettleien vår er høyere enn strømforbruket.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvor mye betaler dere i nettleie? Synes det er litt drøyt at nettleien vår er høyere enn strømforbruket.-Nymphadora- skrev:
Nettleien endrer seg etter hvor mange kwh du bruker. Akkuratt nå er strømprisene såpass lave at nettleien vil være høyere.Sommerfuglen & frøet skrev:
FancyPants skrev:
Nettleien endrer seg etter hvor mange kwh du bruker. Akkuratt nå er strømprisene såpass lave at nettleien vil være høyere.Sommerfuglen & frøet skrev:
I tillegg så har jo nettleien et fastprisbeløp (iallefall her jeg bor) og det er dette beløpet som gjør det så dyrt i mitt tilfelle.
Fra 01.01-01.03 hadde jeg et strømforbruk på 410 kWh, noe som tilsa en nettleie for brukt energi på 74,30 kr. I tillegg kommer nettleie fastbeløp på 416,66. (2500 kr pr år uavhengig av hvor mye strøm man bruker), en forbruksavgidt på 58,38 kr og energifondavgift på 5,13 kr.
Selve strømregningen for disse to mnd er på under 200 kr, mens nettleien er på 554,47 kr.