NETTKURS Uke 4 -Dette trenger du......

LilleMusMei

Forumet er livet
Legger nå ut utstyrsliste for kort kurs nr 2-DistressInk teknikk som kommer
til å holdes i Uke 4. (dag er ikke enda bestemt.)

HER skal du hente ut et bilde du vil bruke.

Spørsmål ang utstyr , kurset ol kan stilles her i denne tråden.
Skal prøve å svare så fort som mulig!

ORIGINAL: svimsa

UÆÆ!! [:o] Jeg har ikke strykejern!!

du klarer vell å få tak i et eller?
hvis ikke så er det ikke krise. Du kan være med på kurset for det om å lære teknikken. men arket ditt vil bare være mer ruglette og ikke slett kan man si.

det går bra det! [:)]

ORIGINAL: Amarula

jeg venter på neste nettkurs har ikke sånn distress ink pute [:)]

LØP Å KJØP!!!! [:D]

ORIGINAL: Asil

weeee.. sprayflaske tror jeg ikke at jeg har.. jeg får tenke ut et slags alternativ. [:D]

du har vell en oppbrukt hårsprayflaske/ jiff flaske eller annen rengjøringsflaske med sprut.
tøm ut innholdet i noe annet. skyl den godt og bruk den! [:D]

ORIGINAL: Karo

Jeg har alt gitt[:D]

flott Karo!!!! en lapp i hatten for deg!!! [;)]

ORIGINAL: LilleMusMei

weeee.. sprayflaske tror jeg ikke at jeg har.. jeg får tenke ut et slags alternativ. [:D]

du har vell en oppbrukt hårsprayflaske/ jiff flaske eller annen rengjøringsflaske med sprut.
tøm ut innholdet i noe annet. skyl den godt og bruk den! [:D]

Hadde du sett håret mitt eller huset mitt, hadde du visst at sånt finnes ikke her i huset. [;)] Joda. Jeg har en bitteliten nesespray-flaske, den skal tømmes og skylles. Må da være perfekt. Og så tar den liten plass i rote-kassen min med alt stæsjet! Til og med valgt ut bilde fra den lenken din, så utrolig mye fint det var der!

min søte lille på 7 år elsker slik snope/godteri-ting som er en sprayflaske med noe søtt i som en sprayer i munnen. Den er heeelt perfekt! for da har jeg en hele tiden i tingene mine.
Disse selger dem på di fleste matvarebutikker. Vi kjøper dem på KIWI.
lang tynn flaske med spray funksjon.

Ok! [:)] Vi får se hva jeg klarer å fikse. Men jeg skal nok være med uansett! [:D] Fikk ink'et mitt i går! hihi

flott! [:)]

Å nei, å nei, å nei, å nei!!! De var for tiden utsolgt for den inken jeg bestiite... Skulle sende den så snart de fikk den inn, men det hjelper jo ikke meg nååååååååå! *skuffet*

Juhu, hadde alt æ å![:D]

Skal handle det jeg trenger i morgen, slik at jeg kan få vært med på kurset.[:D] Er det slik å forstå at jeg trenger å kjøpe farvepute til stemplet ?

ORIGINAL: Senja jente

Skal handle det jeg trenger i morgen, slik at jeg kan få vært med på kurset.[:D] Er det slik å forstå at jeg trenger å kjøpe farvepute til stemplet ?

det er stempelpute vi skal bruke. Distress ink heter den. Skal ikke bruke noen stempler.

Ok, da skal jeg kjøpe den. Missforstod jeg.....

noen som enda ikke har Distress Ink pute til nettkurset så har jeg en uåpnet som dere kan kjøpe....
49,- + porto.

anyone?

Skal prøve å lage alt klart for meg selv i morgen kveld eller tirsdag.....
dvs kurset blir ikke disse dagene ihvertfall.

kanskje torsdag el fredag....... Tror Torsdag blir det letteste dagen for meg.... men litt usikker enda....
Gir tilbakemld på dette i morgen for da vet jeg hvordan uken blir.

vil ha med så mange så mulig LIVE!!!!! [:D]
kanskje det dukker opp en deltakelses-utloddning på dem som er med LIVE!!! hvem vet [;)]

Back
Topp