LilleMusMei Forumet er livet 14 Des 2007 #1 Her er nettkurset som ble holdt 14.12.07 ENKELT JULEKORT! Utstyrslisten finner du HER! komentarer spørsmål/svar før og under kurset finner du HER!
Her er nettkurset som ble holdt 14.12.07 ENKELT JULEKORT! Utstyrslisten finner du HER! komentarer spørsmål/svar før og under kurset finner du HER!
LilleMusMei Forumet er livet 14 Des 2007 #13 Her ble mitt ferdige resultat!!!! Så nå kan dere skrive inn å legge inn deres kort! Alltid gøy å se resultatene etter et kurs [:)]
Her ble mitt ferdige resultat!!!! Så nå kan dere skrive inn å legge inn deres kort! Alltid gøy å se resultatene etter et kurs [:)]
LilleMusMei Forumet er livet 14 Des 2007 #14 nyyydelig Lilja23!!!!! kjempe flott med rødt må jeg si!!!! takk for at du var med [;)]
LilleMusMei Forumet er livet 15 Des 2007 #16 Kjempeflott Senja jenta!!!!!! så gøy å se at dere fikk det til! håper flere lager å legger ut bilder. [:)]
Kjempeflott Senja jenta!!!!!! så gøy å se at dere fikk det til! håper flere lager å legger ut bilder. [:)]