Vegen mot våre små ♥️

Gratulerer så mye med lille jenta[emoji173]️[emoji173]️
 
Gratulerer så mye med den lille jenta[emoji177]
 
Gratulerer så mye!
 
IMG_20191018_184046.jpg


Okei, dette var uventa, men utrolig hyggelig! I dag fikk vi positiv test! Et år etter jenta vår kom til verden. 1 mnd etter jeg hadde min første mens etter fødsel. Pp1. Hvem skulle trodd? Lasset med eggløsningstester jeg kjøpte for bare noen uker siden får vi ikke brukt, men samma det, dette er jo fantastisk :D Nesten halvannet år med første, og nå pp1?! Det er vilt, og vi skjønner ikke helt at det er på ekte. Tenk, vi skal bli tobarnsforeldre :wideyed:

Strekene ser mer blå ut på ekte, synest de nesten ser grå ut her :p
 
Gratulerer så mye!
 
Gratulerer så mye! Det føles helt merkelig når det klaffer så lett, når en tidligere har måttet prøve i evigheter. :p
 
Ja, klarer ikke helt å tro det, men herlighet så fantastisk :D

Jeg er 30 uker på vei, og det er nesten først nå i det siste det virkelig har slått meg at det kommer enda en liten en. :hilarious:
 
Jeg er 30 uker på vei, og det er nesten først nå i det siste det virkelig har slått meg at det kommer enda en liten en. :hilarious:
Haha, satser på det går opp for meg litt før :p Gikk maange uker med vesla.. Følte vi løy da vi sa vi skulle ha baby, for jeg var søren meg ikke noe gravid :hilarious: Til tross for ultralyd, tusen tester og ekstrem kvalme ++. Kommer sikkert aldri til å forstå hvordan noen kan forvente positiv test så fort og ikke tenke noe mer over den er "jaja, da er jeg gravid da" :p Mannen bare lo når jeg sa det, han var temmelig overraska han også :joyful:
 
Vis vedlegget 310350

Okei, dette var uventa, men utrolig hyggelig! I dag fikk vi positiv test! Et år etter jenta vår kom til verden. 1 mnd etter jeg hadde min første mens etter fødsel. Pp1. Hvem skulle trodd? Lasset med eggløsningstester jeg kjøpte for bare noen uker siden får vi ikke brukt, men samma det, dette er jo fantastisk :D Nesten halvannet år med første, og nå pp1?! Det er vilt, og vi skjønner ikke helt at det er på ekte. Tenk, vi skal bli tobarnsforeldre :wideyed:

Strekene ser mer blå ut på ekte, synest de nesten ser grå ut her :p


Gratulerer så mye:)
 
Vis vedlegget 310350

Okei, dette var uventa, men utrolig hyggelig! I dag fikk vi positiv test! Et år etter jenta vår kom til verden. 1 mnd etter jeg hadde min første mens etter fødsel. Pp1. Hvem skulle trodd? Lasset med eggløsningstester jeg kjøpte for bare noen uker siden får vi ikke brukt, men samma det, dette er jo fantastisk :D Nesten halvannet år med første, og nå pp1?! Det er vilt, og vi skjønner ikke helt at det er på ekte. Tenk, vi skal bli tobarnsforeldre :wideyed:

Strekene ser mer blå ut på ekte, synest de nesten ser grå ut her :p

samme som meg nesten :hilarious: Lille fyller 1 år i morgen, og i går fikk jeg positiv test. Fikk mens igjen i juli, så dette var 3.syklus. Vi prøvde ikke. Jeg har pcos og mannen nedsatt kvalitet på svømmerne!
 
Gratulere så masse :joyful: jeg sitter selv her 10+5 med tredje barn :hilarious:
Åh, fantastisk :D Gratulerer så mye! :dummy:

samme som meg nesten :hilarious: Lille fyller 1 år i morgen, og i går fikk jeg positiv test. Fikk mens igjen i juli, så dette var 3.syklus. Vi prøvde ikke. Jeg har pcos og mannen nedsatt kvalitet på svømmerne!
Så herlig! Gratulerer med både graviditet og ettåring:D Da havner vi vel i samme termingruppe igjen?! Så artig :D
 
Åh, fantastisk :D Gratulerer så mye! :dummy:


Så herlig! Gratulerer med både graviditet og ettåring:D Da havner vi vel i samme termingruppe igjen?! Så artig :D
Ja, jeg har vel termin helt sist i juni tror jeg :D
 
Back
Topp