Nettingtruser (Ihvertfall på SUS)

Shauri

Forumet er livet
VIP
Sjekket opp med jordmoren min dette med nettingtruser.. og ja - stemmer visst at vi må ha med selv på SUS. Uff, for en teit ting å spare penger på da?! Jordmoren min svarte meg at de selger 5-pakninger på sparkjøp.

Var der idag, på journalskriving. Spurte angående det der, og det stemte at vi måtte kjøpe vår egen men det var ikke noe vi MÅTTE ha. Kunne ha med vanlige truser hvis vi ville - helst truser man ikke var redd å få skitten og sånt.

Så jeg tar med meg truser - er ikke så glad i disse nettingtrusene. Og hvis det viser seg at man MÅ ha de, så kan mannen stikke innom apoteket på sykehuset og kjøpe.

Jeg kommer nok til å kjøpe meg en 5pakning, regner med jeg blør like mye denne gangen som sist.. så da er det greit å slippe at det går ut over alle trusene mine

Hali skrev:

Var der idag, på journalskriving. Spurte angående det der, og det stemte at vi måtte kjøpe vår egen men det var ikke noe vi MÅTTE ha. Kunne ha med vanlige truser hvis vi ville - helst truser man ikke var redd å få skitten og sånt.

Så jeg tar med meg truser - er ikke så glad i disse nettingtrusene. Og hvis det viser seg at man MÅ ha de, så kan mannen stikke innom apoteket på sykehuset og kjøpe.

Greit å vite:) Har ikke blødd mer enn vanlig menstrasjonsmengde de andre gangene, så satser på det holder med vanlig truse:)

Jeg blødde ikke så mye sist, hadde den der "bleia" første dagen, så gikk jeg over på egenkjøpte nattbind. Men syns egentlig disse nettingtrusene var behagelige på, så det må jeg jammen kjøpe med meg da! De gikk over arret/snittet og magen, holt ting på plass og gled ikke ned - usexy som bare f, men gjør jo nytten ;)
Ellers har jeg kjøpt et par Pierre Robert boxere til litt senere, syns de er behagelige å "deige" i hjemme!

Back
Topp