Nettemor..

SUPERMAGE!

Tusen takk, gleder meg litt til å bytte den i en baby da[:D]

Kjempefin mage! [:D]

Kjempe fin mage. [:)]

Så morro, alltid gøy å se forandring på magene[:)]

Nå har jeg bytta bilde jeg også!! Helt ferskt.. He he.. Med den rosa pysjbuksen som jeg har bodd i det siste halve året.. [8|]

ORIGINAL: lindaen

Kjempe fine mager på begge to[:)]

enig der[:D]

Du har også en kjempefin mage fruluna, kan se den har vokst[:)]

ORIGINAL: fruluna

Nå har jeg bytta bilde jeg også!! Helt ferskt.. He he.. Med den rosa pysjbuksen som jeg har bodd i det siste halve året.. [8|]

ORIGINAL: nettemor

Du har også en kjempefin mage fruluna, kan se den har vokst[:)]

He he den har blitt så flat oppå liksom.. Det te-bordet [:)]

Det samme med min, jeg kan jo bruke den som bord når jeg ser på tv hihi, sikkert magen som har sunket litt, det har min gjort hvertfall[:D]

Jepp magen har sunket veldig. På kontrollen i går sa jordmor at hun lå godt nedi bekkenet, men hodet hadde ikke festet seg da..

[:D]Super flott mage!!!![:D]

Akkurat samme her...

Jepp magen har sunket veldig. På kontrollen i går sa jordmor at hun lå godt nedi bekkenet, men hodet hadde ikke festet seg da..

Akkurat samme her...

Er du og jeg egentlig samme person Nettemor?? Har ikke vi gått opp ganske likt også? Startvekta var 48 kg, nå 66 [:)]

he he, kan jo begynne å lure, kanskje vi er[:D][:D]

Akkurat samme her...

Er du og jeg egentlig samme person Nettemor?? Har ikke vi gått opp ganske likt også? Startvekta var 48 kg, nå 66 [:)]

ja, den magen din har vært fin hele tiden! Og jeg har jo sett den "live"!! Men det var med klær da[:D]

skikkelig misunnelig på den kulemagen du har. Såååå fin!

m

Back
Topp