Nettby altså...

ORIGINAL: Gulljenta07

Ja har en annen her haha

Var en rar mann som ofte sendte meg brev

Liker du lakk og lær? Har du noen kinky støvletter jeg kan låne?
Jeg tenner så på lakk og lær grrrrrr

Æsj at det går ann [&:][&:]

Den der har ei venninne av meg også fått på nettby [&:][:'(]

ORIGINAL: annika_27

ORIGINAL: *MammaTilPrinsesse!*

ORIGINAL: lykkepillen

var også en som vistnok tente på damesko.. Og lurte på om han kunne få kjøpe noen høyhælte godt brukte sko av meg...[8|]
Hehe jeg fikk også en sånn melding av en der inne, og en annen en som lurte på om vi kunne treffes så skulle han betale meg for å tråkke på han[8|]

har igrunn ikke fått så mange mld av menn der inne!(heldigvis)[;)]
Har fått: "Du har veldig vakkre øyne,jenta MI"..Mann 54 år[:'(]
            "Hei,søta",
            "er du god i poker da?"...
             "Hei sexy jente,vil du bli kjent med meg? Jeg vil gjerne kjenne deg,kanskje du kan bli kone mi? jeg er veldig ærlig seriøs mann fra *** som vil ha deg som venn? pliz? Liker du sex?"

Også igår kom den absolutte sjekke meldinga..Jeg hadde fått brev å tenkte JIPPI:D Åpna det,og der blir jeg møtt av "hei"[8|]

ORIGINAL: EgentligLittTøff

har igrunn ikke fått så mange mld av menn der inne!(heldigvis)[;)]
Har fått: "Du har veldig vakkre øyne,jenta MI"..Mann 54 år[:'(]
           "Hei,søta",
           "er du god i poker da?"...
            "Hei sexy jente,vil du bli kjent med meg? Jeg vil gjerne kjenne deg,kanskje du kan bli kone mi? jeg er veldig ærlig seriøs mann fra *** som vil ha deg som venn? pliz? Liker du sex?"

Også igår kom den absolutte sjekke meldinga..Jeg hadde fått brev å tenkte JIPPI:D Åpna det,og der blir jeg møtt av "hei"[8|]

Går rett på der ja...hahaha...vurderer å melde meg inn på nettby nå jeg også! [8D]

Hahahahhaha jævlig bra svart Lykkis[:D][:D][:D]

Jeg fikk et brev for ikke så lenge siden.....
Han skrev...:
JEG ER EN SNILL MANN

Hahaha...javel..???
[8|][8|][8D][8D][8D][:D][:D][:D]

helt merkelig ja.
legger man ut bilde av den gravidmagen og skriver at man er forlova gift så får man di tilbudene fordi.
var vertfall når når jeg var medlem.
rart..

det er en grunn til at jeg slettet meg fra nettby...   fikk masse sånne ekle kommentarer fra fol ksom sku ha meg med på både det ene og det andre..  og sendte masse ekle post til meg og sånn.. hadde også en stalker som ikke ga seg :S

Jeg syns det er utrolig morsomt og underholdende med sånne meldinger jeg..hahaa..
Fikk tidligest for noen timer siden et tilbud,en mann som gjerne ville ta meg med på bytur og shopping..HAHAHAHA...wtf ???
Holdt på å dævve..
Var også en som ville ha meg som aktmodell...han betalte godt,...hahahha.....han kom med dette tilbudet hele 3 ganger ,og lata som om det var første gang alle gangene,..MORSOMT[:D][:D][:D]

ORIGINAL: Gulljenta07

ORIGINAL: [K]

Jeg syns det er utrolig morsomt og underholdende med sånne meldinger jeg..hahaa..
Fikk tidligest for noen timer siden et tilbud,en mann som gjerne ville ta meg med på bytur og shopping..HAHAHAHA...wtf ???
Holdt på å dævve..
Var også en som ville ha meg som aktmodell...han betalte godt,...hahahha.....han kom med dette tilbudet hele 3 ganger ,og lata som om det var første gang alle gangene,..MORSOMT[:D][:D][:D]

Fått den samme selv, om kjemien passet kanskje han skulle spandere på noe dyrt..

For en taper!!

Hahahaha seriøst ???
Hahahhahaa jeg ler meg ihjel...faen for en idiot ass...hahahha..

Hahaha[:D][:D] 

Denne fikk jeg av en mann på 37 år! Jeg er 19 [8D]

"jeg leter etter ei jente å ha med til las vegas....kunne du tenkt deg det? jeg spanderer seff. sjekk ut hotellet her: www.bellagio.com jeg er snill og til å stole på og vet å behandle deg bra på alle måter.jeg mener dette seriøst!jeg har vært i vegas 6 ganger tidligere og spillt wm i poker....Vegas er en utrolig by!!!:o)) klem fra Jan"

ORIGINAL: Linntendo

Hahaha[:D][:D] 

Denne fikk jeg av en mann på 37 år! Jeg er 19 [8D]

"jeg leter etter ei jente å ha med til las vegas....kunne du tenkt deg det? jeg spanderer seff. sjekk ut hotellet her: www.bellagio.com jeg er snill og til å stole på og vet å behandle deg bra på alle måter.jeg mener dette seriøst!jeg har vært i vegas 6 ganger tidligere og spillt wm i poker....Vegas er en utrolig by!!!:o)) klem fra Jan"

Å herregud...HAHHAHAHAHAHAHHHAHAHAHAH

Back
Topp