Nettby altså...

lykkepillen

Forumet er livet
Juli13-jentene
VIP
Fikk brev på nettby..  Av en 38 år gammel trailersjåfør..
"er det domt å babbere seg på tisen"

Lykkis svarer: "Altså.. Hvis du har hår PÅ tissen, tror jeg du bør oppsøke lege..."

[8D][8D]

OMG for en haug med tullinger der ute da!!![:D][:D]

haha dødsbra historier begge to

ORIGINAL: Fjernhild Halvhjerne

Hoho, det er jaggu meg et oppsop av mye rart på Nettby! [:D]

Jeg hadde en "stalker" der en periode, som sendte meg sånn Valentines-kyss (i fjor...) og brev og prøvde å legge meg til som venn... En gammel gris på nærmere 40 år... Og da jeg til slutt sendte brev og sa at jeg ikke ville ha verken kyss eller brev fra han, så fikk jeg til svar:
"Beklager, jeg må ha sendt feil. Jeg sender ikke kyss til jenter som har bart!"

[:-][:-][:-] Og det verste var at jeg var gravid og overhormonell på den tida, så jeg tok meg virkelig nær av den kommentaren!!! [:-][:-][:-]

Hahahaha! Den fikk jeg også når jeg sa jeg ikke ville ha noe fra han!;p

Jeg ler meg ihjel [:D][:D][:D][:D]

Får ikke sånne morsomme meldinger jeg. [8D]

Jeg hadde en "stalker" der en periode, som sendte meg sånn Valentines-kyss (i fjor...) og brev og prøvde å legge meg til som venn... En gammel gris på nærmere 40 år... Og da jeg til slutt sendte brev og sa at jeg ikke ville ha verken kyss eller brev fra han, så fikk jeg til svar:

[:-][:-][:-] Og det verste var at jeg var gravid og overhormonell på den tida, så jeg tok meg virkelig nær av den kommentaren!!! [:-][:-][:-]

Hmmmmmm er man så jævlig gammel når man er blitt 40?[8D]

Hahahaha, fått noko sånne eg òg! Den mest direkte var vel "Klærne dine hadde sett bra ut på soveromsgulvet mitt"
Fytti kor mykje oppsop det er der inne altså, glad eg ikkje har nåke personlig info på sida [&:]

ORIGINAL: 3 stars

Hmmmmmm er man så jævlig gammel når man er blitt 40?[8D]

Ja, i hvert fall for gammel til å legge an på sånne småfrøkner som meg.... [>:] *kremt*

Huff glemte jo at du bare er en drit unge, sorry[;)][8D][:D]

[:D][:D][:D]

var også en som vistnok tente på damesko.. Og lurte på om han kunne få kjøpe noen høyhælte godt brukte sko av meg...[8|]

ORIGINAL: lykkepillen

var også en som vistnok tente på damesko.. Og lurte på om han kunne få kjøpe noen høyhælte godt brukte sko av meg...[8|]

Hehehe[:D]

Eh lurer på om eg har fådt fra samme, for denne har eg også fodt men litt annet skrevet[8|]

Hehe jeg fikk også en sånn melding av en der inne, og en annen en som lurte på om vi kunne treffes så skulle han betale meg for å tråkke på han[8|]

Jeg har blitt spurt om å være med på å "leke" med en mann og samboeren[:D]
de ville prøve noe nytt, å synes jeg så spennende ut..
da fikk jeg litt panikk, for denne fyren bodde på samme plass som meg... hehehehe

Denne fikk jeg her om dagen fra en 28 år gammel mann:

har du kansje noen høye sko og brede belter som jeg kan kjøpe??

ORIGINAL: ellaumbrella

Er vist mange av oss som har fått den der ja...[8|]

ORIGINAL: ellaumbrella

Er vist mange av oss som har fått den der ja...[8|]

Tydeligvis[:D]

ORIGINAL: *MammaTilPrinsesse!*

Hehe jeg fikk også en sånn melding av en der inne, og en annen en som lurte på om vi kunne treffes så skulle han betale meg for å tråkke på han[8|]

Jeg får aldri sånne brev der inne *fnis*

Men jeg får masse frierbrev da hehe.

ORIGINAL: ~Astrid~

Jeg fikk den her en dag...:P

god søndag til deg :)

jeg har et lite spm til deg som kan virke sært :)

jeg lider av skofetish så derfor spør jeg deg om du kansje har noen høye sko (støvletter, pumps, pensko og platåsko) som jeg kansje kan få kjøpe av deg:)
min fetish gjør slik at jeg ikke tenner så mye på nye sko så derfor kan jeg ik gå i butikk og kjøpe, jeg lurer og på om jeg kansje kan kjøpe noen brede midje belter av deg :)

jeg håper jeg kan få et svar av deg :)

klem tommy

Fikk også en i går...Litt merklig en...Startet med..:Oi, så mega fin du var på håret..Var rett å slett ett sjekkebrev..Sa også at han hadde en hodeskade etter en bilulykke..Vet ikke om jeg skal ta det seriøst eller ikke.

Heheheheh, den fekk eg og for ca eit år siden. Og han slutta heller ikkje å sende brev. Han ville massere dei deilige svette føttene mine og kjenne mine føtte mot hans hender. [:'(]
[:D] Og kvifor vil du ikkje ha ein deilig fotmassasje?

Back
Topp