Har noen erfaring med nettbutikken "Patpat"?
Får opp så mange reklamer om sykt søte matchende klær til mor og datter lett å bli fristet.
Får opp så mange reklamer om sykt søte matchende klær til mor og datter lett å bli fristet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det har jeg aldri tenkt på før. Tusen takkHar handlet der én gang. Alt gikk greit, varene kom etter et par uker, måtte ikke betale toll eller noe sånt.
MEN, i ettertid har det dukket opp artikler om de farlige stoffene som henger igjen i klærne bestilt fra Shein (/utenfor EU). Derfor anbefales det ikke å bestille fra butikker utenfor EU, da EU har strenge regler for hva slags stoffer som blir brukt i produksjonen. Så for min del ble det med den ene bestillingen..
Jeg har kjøpt noen plagg derfra og de er kjempefine! Er superfornøyd. Meeen dette med de farlige stoffene visste jeg ikke noe om.. får kanskje vaske de 2-3 ggr før bruk da.Har noen erfaring med nettbutikken "Patpat"?