Nettbutikker

Silkehår

Blir kjent med forumet
Hei! Hvilke nettbutikker anbefaler dere til kjøp av alt fra klær til diverse utstyr?

Etter ett innlegg tidligere ble jeg nesten stresset over hvor lite jeg faktisk har klart :nailbiting:
 
Ellos har greie gravidklær. Skal selv se etter ammebh der. Ellers er Jollyroom og mimmis fine nettbutikker for utstyr.
 
Jeg synes jollyroom har stort utvalg og varierte priser.
Ellers har jeg handlet babyklær på guttelus, vi ønsker for det meste å bruke ull, så handlet der fordi jeg fant mye fint på salg.
Barnashus har kjekke kampanjer innimellom så der har vi kjøpt en vognpose til høst/vår. Kommer også til å kjøpe lillelam dress der.
Har ikke kjøpt et eneste gravidplagg enda, og tror kanskje ikke jeg kommer til å gjøre det heller. Har kjøpt noen gode myke tightser siden jeansene har begynt å stramme en del. Kanskje jeg supplerer med noen gravidgensere etterhvert om jeg blir skikkelig diger denne gangen også.
 
Hei! Hvilke nettbutikker anbefaler dere til kjøp av alt fra klær til diverse utstyr?

Etter ett innlegg tidligere ble jeg nesten stresset over hvor lite jeg faktisk har klart :nailbiting:

Til deg har de mye fint på zalando. Men det er ikke nødvendig å kjøpe masse gravidklær, mye klær som ikke er gravid klær som også funker helt toppers, velg mye gode materialer med rom til å vokse i. Cubus har f.eks sånne litt ekstra lange singleter som er ypperlige når magen vokser og de kan du bruke ellers også. Hvis du bruker kjoler så er det mye i sommerens mote som kan passe til en voksende mage

Til baby så synes jeg at Cubus har nydelige myke klær fra memini, i de minste størrelsene vil du hovedsaklig ha behov for bodyer, strømpebukser og leggings/bukser. Anbefaler omslagsbody! I starten er det effektive bleieskift som er ønskelig, og da trenger man ikke så mange lag med klær, ofte kan man gå igjennom mange plagg på en dag også med litt bæsjeeksplosjoner

Jeg liker også stoffet Lindex og KappAhl bruker på sine babyklær.

Ikke stress med innkjøp, la det være kos! Kjøp litt på salg, ønske deg gaver fra familie og venner du vet vil kjøpe noe. Det er veldig mye der ute og det er ikke alt en liten familie trenger. Se an deres behov. Jeg har venninner som f.eks aldri fikk barnet til å trives i vippestol, vår sønn elsket den! Gutten min ville ikke ligge i vogn i en lang periode, så han ble bærebaby. Det er så ulikt hva man får behov for, så les litt, hør hva venninner kan anbefale og ta dine egne valg ❤️
 
Jeg kjøper der det er best pris/tilbud. Sjekker opp priser på prisjakt(prishistorikk også). Venter på tilbud, rabattkoder o.l :hilarious:

Nettsider jeg har handlet en del fra(har to barn fra før):
Mimmis.no
Guttelus.no
Lilleprinsen.no
Smaaungene.no
Lekmer.no
Babybanden.no(de starter opp igjen 1. mai)
Petterpia.com
Farmasiet.no
123apotek.no
 
Last edited:
Tise appen :D
 
Back
Topp