Nettbutikker?

2vilbli3

Blir kjent med forumet
Hei! Som førstegangsgravid er det plutselig veldig mye som må på plass. Har dere tips om nettbutikker som fører utstyr til overkommelige priser? Alt fra A til Å. Tenker å lage et budsjett. På forhånd, tusen takk :Heartred

Jeg handlet mye på kjopbarnevogn.no da vi skulle ha første mann [emoji4]

Jollyroom syns jeg har bra utvalg

Babybanden og jollyroom har vi brukt mest :)
Lurt å lage liste så kan du handle når det er gode tilbud :)
Babybanden hadde gratis frakt en periode, så da handlet jeg alltid der om de hadde det jeg skulle ha ;)
Nå trenger vi ikke så mye siden gutten vår er snart 1 år bare. Lekegrind var en ting vi føler behov for nå som det blir to og vi også har en liten hund. Så det har vi faktisk kjøpt brukt allerede da det var en slektning av samboeren som skulle selge sin :)

Jeg har handlet en del på jollyroom fordi de stadig har veldig gode tilbud. Bare å holde øynene åpne.

I tillegg til de andre som er nevnt her har jeg handlet litt på mimmis.no. Pleier å ha gode tilbud innimellom [emoji4]

Fikk tips av ei venninne om å kjøpe en del brukt. Ikke bare for å spare penger, men fordi det er lettere å kvitte seg med det igjen etterpå, en blir ikke så bundet til tingen når det er bruktkjøp, og trenger gjerne ikke ha huset fullt av babyting til de begynner på skolen fordi en ikke klarer kvitte seg med det [emoji4]

Fikk tips av ei venninne om å kjøpe en del brukt. Ikke bare for å spare penger, men fordi det er lettere å kvitte seg med det igjen etterpå, en blir ikke så bundet til tingen når det er bruktkjøp, og trenger gjerne ikke ha huset fullt av babyting til de begynner på skolen fordi en ikke klarer kvitte seg med det [emoji4]

Godt tips!

Finn Finn og Finn.no! Det er beste! Du finner sååå mye. Du kan kjøper klær, sprikelseng alt. Du bare trenger å kjøper ny er bilstolen, madrass og sko.

Back
Topp