Nettbutikker

Kaktusen27

Flørter med forumet
Tenkte vi kunne ha en egen nettshopping-tråd!

Fint å dele tips med hverandre :-)

Jeg tenker å så smått begynne planleggingen av innkjøp og kommer til å handle en del på nett!

Hvilke nettbutikker til baby/barn liker dere å handle fra? Både ifht. utstyr og klær.

Jeg er førstegangs, så har svært begrenset erfaring på området ;)

• Liker
Reactions: TS
Veldig glad i jollyroom, barnashus og babyshop :-) På barnashus har de og en veldig fin liste over hva som er lurt å kjøpe av klær og utstyr til sommerbaby eller vinterbaby. Er jo ikke alt man trenger selvsagt, men er en fin mal å gå ut i fra.

På alle sidene har de "vogndager" og "bilstoldager" så kan være lurt å følge med på gode tilbud! :-)

Vent med å handle til Black Friday, julekalender og januarsalg :) men det lønner seg nok å titte nå for å se utvalgt, bestemme seg for varer og slikt. Og HVIS det kommer på salg, GO FOR IT! :) Det skal jeg :D

Lurer litt på å bestille litt fra wish [emoji4] syns de har så mye fint der til en rimelig penge, så gjør ikke så altfor mye om varen ikke står til forventningene [emoji106] spesielt gravidklær, er litt skeptisk til babyutstyret.. noen som har erfaring?

Lurer litt på å bestille litt fra wish [emoji4] syns de har så mye fint der til en rimelig penge, så gjør ikke så altfor mye om varen ikke står til forventningene [emoji106] spesielt gravidklær, er litt skeptisk til babyutstyret.. noen som har erfaring?

Jeg kjøpte ett juleantrekk til baby på Wish.. Stod ikke til forventningene i det hele tatt selvom anbefalingene var gode. Glad jeg også vasket det separat da det farget veeeeldig mye av!

Jeg kjøpte ett juleantrekk til baby på Wish.. Stod ikke til forventningene i det hele tatt selvom anbefalingene var gode. Glad jeg også vasket det separat da det farget veeeeldig mye av!
Uff, så kjedelig!! Man får vel som regel det man betaler for, dessverre [emoji85] men av og til kan man nok være heldig. Kanskje det blir min måte å spille lotto på, gamble på at ting jeg kjøper er bra [emoji28]

Jeg ville vært forsiktig med å handle til baby på wish/ebay. Tenker først og fremst på giftstoffer i klær, flasker, smokker osv. :) Hadde ikke tenkt over det selv før jeg så det i en annen tråd, men godt poeng :)

Jeg ville vært forsiktig med å handle til baby på wish/ebay. Tenker først og fremst på giftstoffer i klær, flasker, smokker osv. :) Hadde ikke tenkt over det selv før jeg så det i en annen tråd, men godt poeng :)
Takk for at du gir beskjed! Det hadde jeg ikke tenkt på [emoji85]

Back
Topp