Nettbutikker??

Ajja

Gift med forumet
Kan dere anbefale noen nettbutikker som selger babyklær?

Eg e på leit etter sparkebukser/sparkedrakter til nyfødte.... i sånne duse babyfarge..... :)
(mulig eg e gammeldags) hehehehehe ;)
Fant her hjemme på en butikk da jeg ventet både jenta og gutten, men denne gangen finn eg ingenting....
E vist slutt på sånne storsett i allefall.... :)

Eg har jo selvfølgelig litt etter store snuppa mi.... men eg e så "rar" at eg vil at lille baby ska få en egen..... som sitt aller første klesplagg ;)

Skjønner godt at du vil at den lille skal få noe som bare er sitt ;)
Når det gjelder sparkebukser i duse farger så er det neimen ikke lett å finne. Er på jakt etter det samme selv. Synes det blir litt voldsomt med knallfarger til en helt nyfødt baby, så mulig jeg også er litt gammeldags akkurat der :P
Fant masse fint på H&M da jeg gikk gravid sist, men har ikke funnet noe der nå (hverken på nett eller i butikk). Det er fortsatt mye sommerklær i butikkene nå da, så det kan jo være det kommer noen fine sparkebukser inn med høstnyhetene i august? Vi får krysse fingrene ;)

Forresten, strikker du?
Det finnes mange fine mønster på sparkebukser og da kan du jo velge akkurat den fargen du selv vil ;)
Jeg strikker ikke selv, men har en veldig flink mormor som sikkert gjerne vil lage noe til oldebarnet sitt. Sikler på model 6&7 i dette heftet fra Sandnes Garn: http://www.sandnesgarn.no/hefter/baby/tema-24-babytepper-og-hentesett-904tema24 :)

Ja eg strikke :) Men mamma har en tradisjon at for hvert nytt barnebarn ho får så strikke ho eget hente sett te dem :)
Store prinsessa mi fikk rosa, lillegutt fikk blått og egentlig skulle denna lille få hvit, men eg og mamma har funne dus lilla farge som lille prinsessa ska få :)
Åsså strikke ho et hærlig kosepledd :) Og ska kanskje strikke vognteppe åsså :)
Ho e en racer med pinnene, går ikkje sååååå fort me meg....
Men vil liksom ha sparkebukse/drakt til mer sånn innebruk og eg e ikkje så gla i bomulls garn :) derfor vil eg kjøpe...

Godt å høre at det ikkje bærre e eg som e "gammeldags" på det området ;)
Ja vi får krysse fingran før at det kjem inn litt meir seinar utpå....

Knerten og karoline og name it har mye fint :)

Back
Topp