Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jaa sånn
Kjøpte " sengen" på lekmer.no sparte 800 kr vist ikke det var mere , på å kjøpe den derLekmer.no
Har kjøpt en del der i det siste.
Kidsparadise.no har også mye fint
Sent from my iPad using Tapatalk HD
De hadde den samme i rosa, hvertfall.. Mulig det er flere farger eller andre versjoner ogsåJaa sånnflink du er da
må bare finne en som ikke er knall gul hehe
har sotte i hele dag å googlet prinsesse rom for å få inspirasjon
![]()
Ja jeg fant denDe hadde den samme i rosa, hvertfall.. Mulig det er flere farger eller andre versjoner også![]()
Der har jeg ikke vært innomJeg har handlet litt på jollyroom i det siste.. Der har det værtfall veldig godt utvalg synes jeg..
Enig. Har forelsket meg helt i den butikkenJeg har handlet litt på jollyroom i det siste.. Der har det værtfall veldig godt utvalg synes jeg..
Ikke dumtNYDELIG tråd! Nå skal jeg spare disse linkene og nettsidene til i morgen når jeg kjeder meg! Haha
Det er litt kult da, at jeg vet at jeg kommer til å kjede meg i morgenIkke dumt![]()
Hahah, høres ut som meg, joDet er litt kult da, at jeg vet at jeg kommer til å kjede meg i morgengodt å vite slike ting på forhånd, for nå slipper jeg å kjede meg! :-D wi!
hehee! liker å vite at jeg ikke trenger å kjede meg, det er jo bare såå kjedelig!Hahah, høres ut som meg, jo![]()
Jaa, forferdelig kjedelig å kjede seg altsåhehee! liker å vite at jeg ikke trenger å kjede meg, det er jo bare såå kjedelig!haha.