Nettbutikker USA/Storbritania

Cassandra smartrompe

Elsker forumet
Noen som kan liste noen bra nettbutikker fra USA/Storbritania? Helst hvor dere har erfaring med handling selv, men ikke en nødvendighet.

Gjerne babyting, kosmetikk, klær, sko osv :)

Jeg ELSKER ebay. Der har de alt + du kan lese om andres erfaringer til selgeren. Så og si alle ønsker å bruke paypal som også er en stor fordel for deg som kjøper.

Jeg har allerede kjøpt mange julegaver fra ebay i år. + mye annet. Må roe meg litt nå kjenner jeg.

Ebay har både auksjoner og "buy it now". Kan gjøre mange kupp, men husk å se hva de skal ha i frakt, og om de sender til Norge.

ORIGINAL: Lois Lane

Jeg ELSKER ebay. Der har de alt + du kan lese om andres erfaringer til selgeren. Så og si alle ønsker å bruke paypal som også er en stor fordel for deg som kjøper.

Jeg har allerede kjøpt mange julegaver fra ebay i år. + mye annet. Må roe meg litt nå kjenner jeg.

Ebay har både auksjoner og "buy it now". Kan gjøre mange kupp, men husk å se hva de skal ha i frakt, og om de sender til Norge.

Jepp, satt akkurat å tittet der. Men har aldri handlet der før og heller aldri brukt paypal før, så er vel derfor jeg har vært skeptisk, hehe.

Back
Topp