Nettbutikken Lobelia - erfaringer?

Ket

Forelsket i forumet
Hei, jeg bestilte noen varer fra Lobelia for et par uker siden. Valgte "hente varen selv" ettersom jeg ikke bor så veldig langt unna, og fikk raskt ordrebekreftelse. Jeg har derimot ikke fått noen beskjed om når jeg kan hente varen.
Har prøvd å ringe tlf-nr de har på siden for å purre, men ingen svarte.
Er i utgangspunktet litt skeptisk til å handle hos ukjente aktører på nett, og bestilte derfor bare et par ting i første omgang. Kunne egentlig tenkt å kjøpe flere ting, men tørr ikke før jeg har motatt de første varene.

Noen som har erfaring med Lobelia her? Tok det lang tid før du fikk varene?

Jeg har ikke handlet der, men jeg trengte ikke å få noe beskjed om å hente dem når jeg bestilte varer i en annen butikk å hentet selv.
Betalte, og dro å hentet dagen etter.
Er jo litt rart dem ikke svarer på telefonen da[&:][8|]

Jeg har handlet mange ganger hos de, og har kun godord å si [;)] Det var riktignok med levering da, men jeg har ihvertfall ingen negative erfaringer. Du får bare dra for å hente varene [;)]

ORIGINAL: JeanetteR

Jeg har handlet mange ganger hos de, og har kun godord å si [;)] Det var riktignok med levering da, men jeg har ihvertfall ingen negative erfaringer. Du får bare dra for å hente varene [;)]

Signerer denne :) Varene har kommet raskt og har ingenting negativt å si om de.

Å, så flott å høre :) Da får jeg vel smøre meg tålmodighet, og prøve å ringe igjen :)

Send de en mail hvis du ikke får kontakt via tlf (men nå har du vel kanskje fått henta tingene dine :) )

Back
Topp