Nettbutikken "For de minste"

Junifamilien

Glad i forumet
♡Junigull 2016♡
Hei!

Er det noen som har erfaring med denne nettbutikken?

Jeg bestilte vognpynt 6.juli, har fått melding fra Klarna om at betaling er i orden, men jeg har ikke mottatt varen.
Jeg har prøvd å sende mail, sms og ringt men får ikke noe svar....

Dårlig erfaring med de... Bestilte smokkesnor men fikk den aldri. Tok maaaange uker før jeg fikk igjen pengene :/

finner den ikke når jeg googler, det er ofte ett dårlig tegn!

om du har handlet med mastercard har du forsikring, da er det bare å kontakte de og få returnert pengene.
Litt usikker på hvordan det er med klarna, men trur de er så store at de også har neo type forsikring.

Hei!

Er det noen som har erfaring med denne nettbutikken?

Jeg bestilte vognpynt 6.juli, har fått melding fra Klarna om at betaling er i orden, men jeg har ikke mottatt varen.
Jeg har prøvd å sende mail, sms og ringt men får ikke noe svar....
Ingen erfaring, men fant nettsida. Den så ryddig og greit ut. Er det ingen som tar telefonen når du ringer?

Dårlig erfaring med de... Bestilte smokkesnor men fikk den aldri. Tok maaaange uker før jeg fikk igjen pengene :/

Såpass ja, da høres det ut som at jeg må se langt etter den vognpynten... Får begynne jobben med å få pengene tilbake!

finner den ikke når jeg googler, det er ofte ett dårlig tegn!
om du har handlet med mastercard har du forsikring, da er det bare å kontakte de og få returnert pengene.
Litt usikker på hvordan det er med klarna, men trur de er så store at de også har neo type forsikring.

Hmmm, fikk den opp på Google i den tiden jeg bestilte, var der jeg fant nettsiden. Dette lover ikke godt...
Betalte med Visakortet, dessverre :(

Ingen erfaring, men fant nettsida. Den så ryddig og greit ut. Er det ingen som tar telefonen når du ringer?

Nope, ingen som tar telefonen, og ingen som ringer tilbake når jeg legger igjen beskjed på svarer.

Back
Topp