Nettbutikk!!!!

Parmadilien

April 2013's alvemamma ♥♥♥
VIP
Ooooooh, kom over en nettbutikk jeg ikke har sett før!!!!! Omg, de har såååååå mye klær man kan gjre til min stil (Litt bohemsk og alvete). Tror jeg dør litt på meg nå!!! Vil ha tilbake kroppen min!!!!!!

http://www.zaful.com/

Mye fint der ja... Savner kroppen min kjenner jeg :p prøvde ei bukseni går, og den passa IKKE, fikk den ikke over rompa engang :p d

Mye fint der ja... Savner kroppen min kjenner jeg :p prøvde ei bukseni går, og den passa IKKE, fikk den ikke over rompa engang :p d
Åh gud det har jeg ikke turt å sjekke!!!:P

Huff, ikke snakk om det engang!!!!! :-P

Veldig rart å starte og tenke på at dette snart er over og hvordan kroppen vil bli da den liksom er tilbake til "normalen"... Har store planer om mye trening, men det kommer jo helt an på form og lille mor. ;)

Veldig rart å starte og tenke på at dette snart er over og hvordan kroppen vil bli da den liksom er tilbake til "normalen"... Har store planer om mye trening, men det kommer jo helt an på form og lille mor. ;)

Ja jeg har sagt at jeg skal satse på å henge med turngruppa mi.. Konkurranse i juni.. :o Veldig spent på det :p

Back
Topp