Nettbutikk med halv pris - blant annet på bæretøy!

lenemor

Forumet er livet
I dag har jeg svidd av en tusenlapp på netthandel, men det er det absolutt verdt når jeg får meg TO meitaier!!!! Gleder meg vilt  til å prøve å bære i annet enn mine hjemmesydde (ja, jeg bærer jo i sjal også da, men mt er så greit!)

Det er litt av hvert annet til salgs på den butikken også, så ta en titt; bittebror

Jeg har kjøpt meg en babyhawk (sofia brown - jeg fikk forhåpentligvis den siste, for nå står den oppført som utsolgt) og en toddlerhawk (olive cranes som også står som utsolgt nå... håper virkelig det er fordi jeg har fått den altså)

jaaa - der fikk jeg ordrebekreftelsen og begge mt'ene er med!! 

Gjør det - jeg handlet egentlig mye mer jeg, men så fikk jeg problemer med paypal og den opprinnelige ordren min ble slettet... og da var jeg litt mer fornuftig andre gangen. Kjøpte bare to joggedresser nå, i tillegg til meitaiene - første gang lå det fingerdukker, silkesjal og enda fler joggedresser i handlekurven [:D]

Kom ikke inn på den linke jeg.

ORIGINAL: *SuperBerta*

JAAA!!! Nå er jeg spent på ordrebekreftelsen! Det ble Babyhawk, Moby D, ammeinnlegg i ull og tøybleier!!![:D]

hvilken moby og babyhawk da?? Jeg har mobywrap som jeg bruker masse - det er helt supert. Vært på shopping med August i det i dag, og han har det såå fint oppi der

Back
Topp