"Nettbrett" til barn

hero

Venter et februarmirakel <3
Februarlykke 2015
Noen som kan anbefale noe? Tenker type kurio eller Childpad. Vil kjøpe et hvor det er puslespill osv

Hva slags spill det er på kommer vel an på hva man laster ned og ikke typen pad?

app! Venter nr 3 :) 15.02

Vil du at det skal vare en stund ville jeg gått for kvalitet og det koster, ipad(mini) eller samsung.

Jeg aner ingenting om disse greiene. Er bestemoren som vil kjøpe i bursdsgspresang å kan ikke ønske en iPad (mini iPad) . Men man laster ned spill til disse altså ?

Curio har jeg hørt mye dårlig om.

På slik brett laster man ned for det meste gratisspill (apper) fra nettet, utvalget er best om man velger apple, men android utvalget er helt ok det og.

De som har fått for seg at kurio er dårlig, kan tydeligvis ikke å bruke det. Noe som er veldig merkelig ettersom det er veldig brukervennlig og bruksanvisningen er enkel å forstå.
Det er billig, det tåler å bli kastet i gulvet, utvalget av spill og andre apper er stort, kjempesmart foreldrekontroll..
Skjermen er ikke av den beste kvaliteten, det er sant, men hvilket barn bryr seg om det når de har en verden full av gøy? Det er beregnet på små barn, ikke glem det!

Alder og kunnskap på barnet er nok det avgjørende her. Litt eldre barn som er vandt med pc og/eller vanlig nettbrett vil nok synes at kurio er noe kjedelig og barnslig. Men langt ifra alle.. Her i huset har kurioen vært populær for alle barna som har vært innom og testet den. Fra treåringen som eier den til besøkende helt oppi 12-års alder.

Ikke kjøp kurio. Vi har ipad mini til lille gutt

Sent from my LG-P990 using BV Forum mobile app

2 av mine barn har Kurio å jeg må si det er masse spill og mye lærerikt av spill også. Disse spillene er alt fra kake spill til kle på dukker. Finne riktig bilde bokstaver osv osv samt angry bird ++++
Må si jeg er fornøyd med det samt at man stiller inn hvor lenge barnet får sitte og når de må ta pause. Veldig fint så barna ikke sitter å spiller hele dagen.
Tåler veldig mye kontra note, Ipad osv da disse er beregnet på barn så tåler håndtering :)

iPad mini blir uaktuelt da hun fyller 3 år, syns nesten det er galskap selv men bestemor vil så gjerne gi.

Vi vurdertekurio når vi kjøpte bursdagsgaver til ungene nå, men endte opp med Samsung galaxy tab (7 tommer) til 990 kr på komplett. (4 og 7 år )

Child pad har problemer med lading iallefall! Vi måtte sende inn igjenn 1uke gammel 1 :/

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Vi har Ipad mini med siliconcase rundt, det er genialt. Gutten er 1,5 år og leker med Ipad, sound touch stort sett og den er like fin og hel:) Man setter på childlock og bestemmer selv hva barnet kan trykke på osv. Anbefales! :)

ikke kjøp curri, da kjøper du heller et denverbrett eller asus eller Samsung sitt. Curiio er utrolig dårlig og utrolig litte utvalg på ting

Vi er veldig fornøyd med Kurio:)

Det er ikke sant. Like stort utvalg på kurio som på andre nettbrett.
vi fikk i hvertfall ikke lastet ned noen av de læringsspillene som PPT anbefalte til gutten her på 4år, så vi måtte da kjøpe en Denver nettbrett for å kunne få lastet ned de spillene

vi fikk i hvertfall ikke lastet ned noen av de læringsspillene som PPT anbefalte til gutten her på 4år, så vi måtte da kjøpe en Denver nettbrett for å kunne få lastet ned de spillene
Hva slags "app-store" må man ha til de spillene da tro? Finner i hvertfall de samme appene på kurioen som på samsung + en haug til..

Vi er veldig fornøyd med Kurio vi altså :) gutten her er 4 år :) Lillesøster på 2 henger med hun også.

Bra foreldrekontroll, litt dårlig batteri, så han sitter med laderen i og spiller noen ganger. :) Mange fine spill, enkel å lære.

Back
Topp