Nett duovogn til liten bil

Hva legger du i liten bil? Altså hva slags bil. Vi har Volvo 240 personbil som ikke har noe veldig med bagasje plass og er da en liten bil, men vi får med emmaljunga edge duo.

Jeg har en Opel Corsa, som er en småbil, og jeg får Britax Go Big 2 inn i den. Bagdelen må riktignok i baksetet, men det må den i mannen sin Ford Focus også, selv om den har 100 l større bagasjerom..

Så jeg ville tatt med bilen til en butikk hvor dere fysisk kan prøve vognen. Kanskje har dere plass til mer enn dere tror, og greit å ha litt større utvalg av vogner enn de aller minste. Mange vogner kan man lett klikke av/på hjulene, og da er de enda lettere å få til å passe nedi bagasjerommet.

Skulle kommentere at dere burde prøve. Her kan vi hvertfall låne både vogn og bilstoler av babyshop for å se om det passer i bilen. Måtte ta meg av barna så fikk ikke skrivd det i stad.

Britax smile 3 er liten sammenlagt. Den er også veldig lett å slå sammen:) mindre enn mange vogner, og er testvinner så skal likevel være bra nok på vinterføre:)

Hva skal du bruke vognen til? Finnes vogner i alle størrelser, men hjulene-dempingen går ofte på bekostning når det kommer til størrelsen.
Babyjogger city mini GT, babyjogger city tour lux, britax smile, yngri ymer er noen forslag til deg :)

Back
Topp