netsen tomt skap

Nå har jeg ryddet ut av skapet, alt som ikke passer lengre er borte

Og da var det ikke mye igjen [&:] Blir nok nødt til å handle litt mammaklær etter påsken, så jeg har noe

å vokse i [:)]

Ja noe må vi jo ha i tiden framover. Også er det hyggelig å se litt fin ut når man går gravid også[:D]
Jeg har vært så heldig og fått masse klær etter en bekjent. Masse fine bukser og topper. Så jeg tror jammen jeg slipper å bruke store summer på mammaklær. Kanskje unne meg noen velværeprodukter isteden...?? Hehe[:D]

ja, noen dongeribukser jeg ikke gidder å ta på en gang her. Men er så glad for tights og tunika:) finnes jo masse flotte topper, og gleder meg til å gå med sommerkjole osv. Sist jeg gikk gravid var på vinteren, da følte jeg meg som en slask. det var kaldt og måtte gå i bukser og tykke gensre. lite fint på slutten av svangerskapet da ingenting var fint. nå kan vi gå med luftige og fine sommerklær[:)]

finnes heldigvis mye fint mammatøy[:D]

[:)] Det tenkte jeg faktisk på i stad at jeg også skulle gjøre nå.. Hvis Leah er frisk i morgen, så skal jeg ta en skikkelig sjau i skapet.. Blir nok ikke så mye igjen der da... Vi får unne oss litt nytt fremover nå ja [:)]

Så deilig! Digg med litt god plass!

Jeg har faktisk spandert på meg et dongeriskjørt fra polarn o pyret i dag![:D]

Det er ikke så mye som passer her også. Har heldigvis fått flere gravidebukser som er fine. Men topper er det verre med. Har noen tunikaer, men ellers er det meste smalt. Det går enda, men ikke mer enn en liten mnd. til, tenker jeg. Må nok ut på handletur.
Enig i at det er ok å føle seg vel når man går gravid. Synes det er viktig.

Jeg gleder meg veldig til det blir varmt nok til å gå i kjole! Vi er heldige med å gå gravide på denne tiden syns jeg, når sommeren kommer er vi direkte klare til å hoppe i sommerkjole med de flotte magene våre [:D]

Jeg er enig at det er hyggelig å se fin ut når man går gravid, så det skal bli godt å få handlet noe som er stort,fint og lett som jeg kan begynne å bruke snart.

Har noen store sommerkjoler fra i fjor (kjøpte for stor str) de passer nok ypperlig denne sommeren, veldig luftige også [:)]

Rydda skapet i uke 12 jeg[8D] Hehe.. Så shoppa jeg mammaklær og joggebukser

Oh, ja det skal bli deilig med luftige og lette sommerkjoler. Skal jo gifte meg slutten av mai og, da må det nok noe fint til [:D]
Gleder meg til sommeren jeg og!!! [:D]

Kjøpte 2 mammabukser veldig tidlig jeg også, har egentlig gått mest i de pluss tightser, her sydde musene inn buksene veldig tidlig [8D][:D]

Så spennende med bryllup avelilith!! Gled deg masse!! Jeg giftet meg sep 2008, en fantastisk dag [:D] Gled deg masse, nervene kan lett ta over [8D][:D]

Back
Topp