Netflix

Gravid82

Glad i forumet
Snøfnuggene 2018
Jeg trenger tips til en bra serie på netflix/visplay[emoji3] Ikke en som man må tenke hele tiden for da detter jeg av[emoji23][emoji85] Jeg er sånn typisk jenteseer( drama,komedie,romantikk)
Er det noen som har noe å snbefale?[emoji3]

Jeg elsker Rupauls drag race! [emoji173]️
Spørs om du liker sånt da[emoji5]

Hvis du gjør det, kan jeg også anbefale Skin Wars[emoji106]

Hart of dixie og the fosters på viaplay [emoji1]

Jeg holder på med orange is the new black.
Helt supert å se på om du ikke ønsker å følge med hele tiden :P

Tusen takk for mange gode forslag [emoji3] Da har jeg litt å se utover høsten ser jeg[emoji3][emoji106]

Helt supert å se på om du ikke ønsker å følge med hele tiden :P

Den har jeg sett å den er såååå bra[emoji1319][emoji847]

Helt supert å se på om du ikke ønsker å følge med hele tiden :p

Hææææ, man må jo følge med på orange! Haha :) Jeg satt som et tent lys hele sesongen.

Ellers kan jeg anbefale Sons of anarchy (selvfølgelig), Dexter, Friends (<3), How I met your mother

Hææææ, man må jo følge med på orange! Haha :) Jeg satt som et tent lys hele sesongen.

Ellers kan jeg anbefale Sons of anarchy (selvfølgelig), Dexter, Friends (<3), How I met your mother
Jeg følger jo med. Men en går ikke glipp av noe store greier om en går på do uten å sette på pause liksom :P

Modern family - enkel og lett underholdning [emoji4]

Outlander - romantisk drama om ei som havner tilbake til middelalderen [emoji106]

Modern family - enkel, morsom og lett underholdning [emoji4]

Outlander - romantisk drama om ei som havner tilbake til middelalderen [emoji106]

Modern family - enkel og lett underholdning [emoji4]

Ååå ja!
Outlander er en favoritt! [emoji7]
Gleder meg til sesong 3 kommer i september!! [emoji1][emoji1]

Orange is the new black, breaking bad, 13 reasons, girl boss, modern family og den serien om Carrie som ung om du liker sex og singelliv - alt på netflix:)

Back
Topp