Noen som har noen tips til serie eller film på Netflix? Eller noe på TV i kveld?
Hilsen hun på husmorsferie
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som har noen tips til serie eller film på Netflix? Eller noe på TV i kveld?
Hva liker du da?
Har nettopp sett Easy. Jeg liker godt komedier, men også hod krim. Marcella var ganske bra. Ellers kan jeg anbefale Grace and Frankie, Love, Lovesick og Flaked. Synes The Affair ikke var så verst heller.![]()
Ja! Stranger things er superbra!Stranger Things på Netflix var kjempebra! Først syns eg det var litt merkelig, men den følelsen gikk raskt over. Herlig 80- og 90-talls nostalgi og veldig spennende. Nesten litt for mye til tider
Ellers er Narcos veldig bra![]()
Gotham, Jessica Jones, American Horror Story, Marco Polo, House Of Cards, Grimm, Sherlock Holmes, Daredevil, Agent Carter, Salem, Stranger Things, Hemlock Groove,Noen som har noen tips til serie eller film på Netflix? Eller noe på TV i kveld?
Stranger Things! Veldig bra jaStranger Things på Netflix var kjempebra! Først syns eg det var litt merkelig, men den følelsen gikk raskt over. Herlig 80- og 90-talls nostalgi og veldig spennende. Nesten litt for mye til tider
Ellers er Narcos veldig bra![]()