Netflix

LilleUllsokk

Forumet er livet
Septembermødre <3
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
Noen som har noen tips til serie eller film på Netflix? Eller noe på TV i kveld?

Hilsen hun på husmorsferie

Hva liker du da?

Har nettopp sett Easy. Jeg liker godt komedier, men også hod krim. Marcella var ganske bra. Ellers kan jeg anbefale Grace and Frankie, Love, Lovesick og Flaked. Synes The Affair ikke var så verst heller. :)

Hva liker du da?

Har nettopp sett Easy. Jeg liker godt komedier, men også hod krim. Marcella var ganske bra. Ellers kan jeg anbefale Grace and Frankie, Love, Lovesick og Flaked. Synes The Affair ikke var så verst heller. :)

Takk for tips :) Ser nesten aldri på noe som helst, så derfor jeg måtte spørre :p Så aner ikke hva jeg liker!!

Kommer jo litt an på hva du liker da, men jeg syns orphan Black og the originals er bra :)

Orphan black er knallbra, også orange is the new black, outlander, gilmore girls, reign, mr selfridge, house of cards, downton abbey... masse gull å se på. :)

Stranger Things på Netflix var kjempebra! Først syns eg det var litt merkelig, men den følelsen gikk raskt over. Herlig 80- og 90-talls nostalgi og veldig spennende. Nesten litt for mye til tider ;)
Ellers er Narcos veldig bra :)

Stranger Things på Netflix var kjempebra! Først syns eg det var litt merkelig, men den følelsen gikk raskt over. Herlig 80- og 90-talls nostalgi og veldig spennende. Nesten litt for mye til tider ;)
Ja! Stranger things er superbra!

Liker veldig godt Narcos, og Orange is the new black.

Vil du ha mer jentete type serier er Outlander og Call the midwife koselige, og Downton Abbey afkårs. Reign er gøy men da MÅ du helt se bort fra historisk korrekte detaljer, dette er en fantasy-serie løst basert på personer og tidsepoke.

Noen som har noen tips til serie eller film på Netflix? Eller noe på TV i kveld?

Hilsen hun på husmorsferie
Gotham, Jessica Jones, American Horror Story, Marco Polo, House Of Cards, Grimm, Sherlock Holmes, Daredevil, Agent Carter, Salem, Stranger Things, Hemlock Groove,
:)

Stranger Things! Veldig bra ja :D

Narcos, orange is The new black og Larva (jaa larva er for barn men deilig hvis man er trøtt og ikke egentlig orker følge med så nøye) :p

Back
Topp