Netflix

iamlisa

Elsker forumet
MAI 2013
Må slå ihjel litt tid på dagtid kjenner jeg. Noen som har et tips eller fem til en god serie på Netflix?

Jeg elsker den nye serien The Americans. Ellers ligger mange sesonger av Downton Abbey der, om du ikke har sett det. :-) Modern family er enkel underholdning, og hver episode varer kortere.

Jeg har mange forslag ;) Sherlock holmes, Orphan black, Rita, Hjørdis, Den som dreper og Arne Dahl er de siste jeg har sett ;)

Husker ikke hva som er på netflix, viaplay eller HBO (har byttet litt på de tre). Men vil anbefale:
Alle sesonger av Greys Anatomy
One tre hill
Devious maids
Suits

Har flere, men kommer ikke på akkurat nå! Håper du finner noe du liker:)

Slenger meg på anbefalingen av Suits og Greys Anatomy:-) Andre jeg liker er: White Collar, Life Unexpected, Drop Dead Diva, Dr Who (men innser at den nok er for spesielt interesserte;-) ), Doc Martin (vet ikke om den er på netflix lenger da), Gossip Girl :-)

Her har du litt av alt, har sett litt for mye på Netflix de siste årene;-)

Sons of anarchy ❤️❤️❤️❤️
Greys ❤️
Dead like me ❤️

Orange is the New black ❤️

Ohh.... her er nok mange godbiter å hive seg over, og jeg skal sjekke de ut i dag :) Liker best action/drama/thriller serier. Noen av de nevnte som for eks SOA har jeg sett 2 ganger...:p Det er jo en knallserie :)

Den har jeg sett og det er også en favoritt ja :D Ender vel opp med at jeg ser den også 2 ganger :p

Da må jeg si velkommen i den klubben:p sett det 2 ganger jeg og ;p
Og jeg er snart ferdig med min 3 runde av alle sesongene av greys xD (holdt på siden i vår denne gangen så,,,,:p)

Back
Topp