Netflix

MTDC

Forumet er livet
VIP
Hvem har netflix og hva anbefaler dere å se der? Tenker både for voksne og barn + ev alder på barn:)

Vi driver og ser på PrisonBreak på kveldene, på dagen ser jeg How I met your mother og 2-åringen ser på Sauen Shaun og Lille Prinsesse..

Vi har netflix! Jeg synes eks "V", "walking dead", "dexter" "jericho" "modern family" og "chuck" er bra serier :)

Kanskje jeg må prøve en av de når vi blir ferdig med prison break;-) Mannen her vil se dexter, men jeg kjenner det ikke frister helt med seriemorderhelt.. Men hørt mange som liker den, så kanskje jeg skal gi den en sjanse.. Ellers så vi litt på dollhouse når den gikk på tv, men så glemte vi plutselig å følge med på den, så det kan være vi starter opp den også:-)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum

Jeg var heller ikke begeistret da vi begynte på Dexter, men ble positivt overrasket over hvor smart og lur en serie kan være. Skikkelig spennende!

Spørs om ikke jeg må ta en titt da;) Men Først må vi bli ferdig med Prison Break;)

Vi så de første 3 sesongene av Sons of Anarchy som ligger der - veldig positivt overrasket (trodde det var litt "harry" serie men det er utrolig spennende)! Nå er vi på sesong 5 og er helt hekta. Anbefaler Dexter ja, har sett alt av det.
Sønnen vår ser på alt mulig på Barnas Netflix. Helt genialt!

Vi så de første 3 sesongene av Sons of Anarchy som ligger der - veldig positivt overrasket (trodde det var litt "harry" serie men det er utrolig spennende)! Nå er vi på sesong 5 og er helt hekta. Anbefaler Dexter ja, har sett alt av det.
Sønnen vår ser på alt mulig på Barnas Netflix. Helt genialt!
Sons of Anarchy så vi første sesong på TV (les: mannen så mens jeg gjorde alt mulig annet samtidig), så han er sikkert gira på å se den.. Får se om jeg gidder;)

Er helt fantastisk for ungene:) Dani er veldig bestemt på hva hun vil se, og har hun for eksempel bestemt seg for at hun skal se Mikke Mus og vi setter på Disney Junior i håp om at det er noe der sitter hun å maser om mus helt til han kommer på, selv om det kan ta timer:P På netflix er det flere ting hun liker å se, og faren elsker SauenShaun, så den ser de mye sammen;) Han ler seg i hjel;) Enkel fyr det der;)

Back
Topp