Netflix, viaplay osv

m og mj

Forumet er livet
Novemberlykke 2015
Hei. Vi har akkurat fått oss bredbånd [emoji4] og lurer da på. Hva er best av alle disse tingene man kan laste ned å se på film og serier på. Og er det flere som tilbyr 1 gratis mnd? Må være mulig på se det på bærbar pc, mobil eller nettbrett. Har ikke så nytt tv at vi får nettet og tv til å bli "glade " i hverandre.

De fleste tilbyr gratis mnd. Jeg foretrekker netflix, det er mest brukervennlig og har best utvalg. Men hbo har jo mange serier som ikke finnes på de andre, derfor har vi det også.

Vi har alle. Både netflix, viaplay, hbo og sumo [emoji23] Bruker alle 4 ganske mye. Hbo er mye serier og gamle filmer da. Viaplay kan man leie filmer gjennom også :) Alle fungerer på mobil

Jeg ville ha prøvd dem og sett hva som passer dere best[emoji4] vi har både netflix og viaplay og bruker dem like mye/lite. Synes ofte viaplay har bedre utvalg filmer, du kan leie og kjøpe relativt nye filmer der. Mens jeg synes netflix har litt bedre serier. Men det igjen kommer jo sikkert ann på smaken deres

Jeg ville ha prøvd dem og sett hva som passer dere best[emoji4] vi har både netflix og viaplay og bruker dem like mye/lite. Synes ofte viaplay har bedre utvalg filmer, du kan leie og kjøpe relativt nye filmer der. Mens jeg synes netflix har litt bedre serier. Men det igjen kommer jo sikkert ann på smaken deres
Gubben elsker å se film. Jeg liker serier[emoji4] kjekt at man kan leige

Jeg bruker å bytte på hvilke jeg har, tar de i en måned eller to om gangen.

Tven kan vise film fra pc enten med chromecast (krever usb inngang på tven) eller hdmi kabel. Sistnevnte har alle tver som ikke er mer enn 20-30 år gamle. Jeg har gjort sistnevnte på gamle tjukkas tver.

Gubben elsker å se film. Jeg liker serier[emoji4] kjekt at man kan leige

Ja, det er kjempe kjekt[emoji4] men som sagt, vil anbefale og orøve di som har gratis mnd og se hvem som har det beste utvalget for dere. Hbo har jeg ikke prøvd men vurderer det[emoji2]

Vil anbefale deg en chromecast. Den kan kobles i en tv (som ikke er av nyere modell) og du kan da caste fra mobilen og til tv. Slik får du viaplay, Netflix, HBO mm. Over på tv [emoji106] bruker selv å ha den med på jobbreise ok når jeg bor på hotell. Har den til vanlig koblet i TVen på soverommet og jeg elsker å caste en serie fra mobil til den på morningen i helgene [emoji813]️rolig start på dagen. Hehe. Koster ca 300kr.

Vi har Tv2 Sumo, HBO, Netflix og viaplay. NRK har mye bra og de er gratis [emoji106] bruker aller mest Netflix. Synes de har et godt utvalg og er veldig brukervennlig. Viaplay er også bra, men synes tilbudet er mindre. Hbo har en del bra serier. Tv2 Sumo har vi mest pga tilgang til fotball. Synes appen på mobilen henger og det har vært problemer med det i over 6 mnd. Hbo har ulike mobilabonnementet ol gratis. Ellers har du jo popcorntime som du kan streame fra da. Der ligger det meste og gjerne også episoder som ikke ennå er sendt i Norge.

Vi har kun netflix. Men det var det billigste når vi fikk det. Er glad i så på den. Masse for barna også. Kan være litt vanskelig å finne filmer innimellom så man må på en måte leite litt. Det beste er hvis man kan navnet på filmen og søker opp. De bytter ut filmene med jamne mellomrom.

Vi har kun netflix. Men det var det billigste når vi fikk det. Er glad i så på den. Masse for barna også. Kan være litt vanskelig å finne filmer innimellom så man må på en måte leite litt. Det beste er hvis man kan navnet på filmen og søker opp. De bytter ut filmene med jamne mellomrom.

Mhm, har savnet en knapp som viser kun filmer, finnes jo en tilsvarende for serier liksom. :p ikke bestandig jeg vet hvilken sjanger jeg vil se, kunne tenkt meg å bare scrolle til jeg ser noe som treffer.

Vi bytter på det. Liker best netflix sin brukervenlighet, men de beste seriene er på hbo.

Vi prøvde Amazone. Tror de har 2 uker gratis. Ble veldig skuffet! De har top gear gutta sitt nye program og noe anime (og ikke min type anime en gang). Veldig lite annet...

Nrk er gratis og er også bra. Men serier her er veldig kort tid (med mindre det er egenproduksjon), så må følge litt med når det kommer ny sesong.

Vi har både Netflix og Viaplay og bruker begge mye [emoji2] Også bruker vi også NRK på nett en god del [emoji4]

Netflix :) fikk 3mnd gratis viaplay i en av de gratis babyboksene, men hadde ikke behov for å ha det videre etter det

Vi har både Netflix og Viaplay . Og så låner vi HBO

Jeg har viaplay, hbo,sumo og netflix. I tillegg har samboeren eurosport [emoji28]

Vi har ikke tv kanaler. Men playstation (som har smartfunksjon) og cromecast til tvn.

Back
Topp