Netflix forslag

LykkeligGift

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Januar 2017
Er hjemme alene og har lyst til å se på noe skikkelig jentete eller julete. Forslag? :)

Jeg så cookie cutter christmas i dag, kommer ikke til å bli en juleklassiker, men fin nok. :)

ImageUploadedByBV Forum1479489107.257904.jpg

Har en ganske god samling julefilmer i hylla da :D <3

Håper det kommer litt mer julefilmer på netflix snart! Er litt dårlig utvalg foreløpig :P

Har nettopp sett på Once Upon a Holiday. Veldig søt :) Men vinner nok ingen Oscar ;) Nå blir det A Cookie cutter Christmas :D Og julebrus *weee*

Hvis du har lyst til å se på en helt absurd såpeopra så anbefaler jeg Jane the Virgin :hilarious: koste meg med den da jeg gikk gravid. Ikke veldig julete, men veldig "jentete". :)

Jeg har sett en episode av den, men det fenga liksom ikke helt. Blir den bedre eller?

Den har i allefall fenga meg! :-) oppdaga akkurat at det er blitt lagt ut nye episoder, og ble veldig glad! Har veldig gode tilbakemeldinger! Men du må selvfølgelig like sjangeren, den er jo ikke som andre moderne serier :-)

Må foresten anbefale The 100 om dere ikke har sett den :)

Jeg så sesong 1, ble egentlig aldri ordentlig. fenget. Spennende utgangspunkt, men lurer egentlig på om jeg holder på å vokse fra serier hvor hovedkarakterene er tenåringer. :p (No offence)

Den har i allefall fenga meg! :) oppdaga akkurat at det er blitt lagt ut nye episoder, og ble veldig glad! Har veldig gode tilbakemeldinger! Men du må selvfølgelig like sjangeren, den er jo ikke som andre moderne serier :)

Ah, da vet jeg det. :) Likte også godt den serien. :)

Jeg så sesong 1, ble egentlig aldri ordentlig. fenget. Spennende utgangspunkt, men lurer egentlig på om jeg holder på å vokse fra serier hvor hovedkarakterene er tenåringer. :p (No offence)
Sesong 2 er bedre. Give it a try om du kjeder det skikkelig ;) (Non taken ;) )

Sesong 2 er bedre. Give it a try om du kjeder det skikkelig ;) (Non taken ;) )

Tror jeg så halve første episode av sesong 2. :p

Nei, jeg har liksom begynt på flere serier i det siste, sett en sesong omtrent, og så funnet ut at jeg ikke orket å bruke mer tid på noe som bare ikke fenget meg. Mannen og jeg så på Bloodline også, mannen syns det var bra, men jeg kjente jeg ikke var motivert for å følge med engang, følte ingenting for noen av karakterene, og ikke var det noen morsomme øyeblikk heller. :p

Nå er vi tilbake på Walking dead, har jo kommet ut masse der siden vi så sist (men det var jo flyttet fra netflix til hbo plutselig). Liker det godt, men det er noe vi ser på sammen, jeg må jo ha noe til når jeg er alene også, så jeg ser meg litt rundt der inne også for tida. Leter etter noe som virkelig fenger, slik jeg følte med Greys Anatomy da det begynte (de siste sesongene har jeg mest ventet på at de skulle kaste inn håndkleet), eller flere av de andre større seriene fra tidligere.

Back
Topp