Netcom-problemer, flere?

Pijah

Forumet er livet
Flere som har problemer? Jeg har ingen tilgang til nett står det, og når jeg endelig får opp NetCom i displayet, så får jeg også opp et telefonrør med strek over, som betyr at jeg ikke kan ringe ut.. 

Jupp, får ikke ringt ut, ingen får ringt inn... Kan ikke sende sms... Ja, jeg har problemer.

Ikke problemer her ihvertfall....

ORIGINAL: *Meya*

Jupp, får ikke ringt ut, ingen får ringt inn... Kan ikke sende sms... Ja, jeg har problemer.

Da er det vel muligens noen antenner i området her da, som er ute.. Vi bor jo ikke så langt unna hverandre, ettersom jeg har forstått..

Pokker så irriterende!!!!!!

https://netcom.no/kundeservice/driftsmeldinger.html?linkid=snarvei

der datt jammen meg nettsidene dems ned og.. er det mulig..

Dette står på sida dems;
23.11.09 Dekningsproblemer langs kysten i Sør-Norge Oppdatering dekningsproblemer langs kysten i Sør-Norge: NetCom opplever for tiden problemer med mobildekningen i deler av Hordaland, Rogaland og Agder-fylkene. Dette gjelder både tale, SMS og data.
Problemet oppstod klokken 1340. Vi har flere personer på stedet og jobber sammen med leverandør på spreng med å rette feilen. Vi beklager på det sterkeste de utfordringer dette medfører kundene våre. Ny oppdatering innen klokken 1515.

jeg har ingen problemer her i trondheim

ORIGINAL: tuppamaara

Ikke problemer her ihvertfall....

Back
Topp