nestle yoghurt...

mammamø!

Forelsket i forumet
jeg satt ett halvtglass med nestle sin yoghurt i kjøleskapet og når jeg skulle bruke det igjen var den blitt helt renende, umulig å spise, må jo drikkes, men jeg kastet den bare.... hmmmm.. flere som har opplevd det?

det står jo at den holder ca 2døgn i kjøleskap etter åpning med lokket på..

noen andre som har opplevd dette?
hvis ikke dette er normalt kommer jeg til å sende mail til nestle og klage...[:D]

ORIGINAL: Holie

Jeg har opplevd dette[:@]  Kjøpte det en gang, aldri mer[:'(]

har opplevd det på de tre siste glassene å det er utrolig kjipt. vurderer å sende inn en klage om ikke fler har opplevd det samme..

ORIGINAL: mirakelbarn

det er vanlig på de yoghurtene.
tok du ut av glasset og over i skål, eller gav du rett fra glasset?

gjort begge deler egentlig. hvorfor har det noe å si?

Har akkuart samme problem her, men jeg har funnet ut at den skiller seg fordi glassene ikke er tette når du åpner den.
Lillegutt her ELSKER nestle youghurt glassene! vil ha de hver dag, så ofte vi må kaste glasset dagen etterpå hvis han ikke spiste de opp samme dag.. glassene er skikkelig dårlige, det er nok derfor at de er holbare max 2 døgn mens hipp glass maten er holdbar i en uke!

ORIGINAL: Hannemor86

det er vanlig på de yoghurtene.
tok du ut av glasset og over i skål, eller gav du rett fra glasset?

gjort begge deler egentlig. hvorfor har det noe å si?

bakteriene fra spyttet på skeia, gjør sånn at yoghurten blir ødelagt. er det jeg har hørr vaffal. skal se om jeg finne noe på net ;)

hmmmm....

flott at du leter på nettet :D

Vi har også opplevd det.. men jeg trodde det var fordi vi ikke fikk satt glasset raskt nok inn i kjøleskapet jeg.. var ute på kafe og kom hjem et par timer etterpå men da var det suppe på glasset gitt [8D][:)] ble kasta, og siden har vi ikke kjøpt noen nye av de glassene..
bruker generelt sett lite glassmat..

Men det høres logisk ut at det er pga at lokkene ikke blir tette etter åpning.. for de er jo et herk å få på etterpå!!! hva med å lage lokk og glass med litt mer enn 1 gjenge da, såpass at man kan få på lokkene rett og sånn at de holder seg på plass.

Back
Topp