Nestle grøt

Bollen

Elsker forumet
Er jo noen måneder siden de skifta innholdet nå, står det er en bedre sammensetning, men jeg synes grøten smaker skikkelig dårlig nå...! [:'(]
Før synes jeg den var veldig god på smak...
HVa synes dere bedre eller værre?? [8|]
 
Eneste jeg vet om de grøtene er at svenske grøten fra nestle var MYE bedre.. både og røre ut, konsistensen og smaken!!

(ei som er sur hu bor så langt unna sverige) :P
 
Hvilken Nestle grøt snakker vi om? [:)]
 
Jeg bruker havregrøt med aprikos og banan + den med eple, og synes de smaker veldig godt jeg, nam nam... [:D]
 
ORIGINAL: NYEmum

Hvilken Nestle grøt snakker vi om? [:)]

Jeg bruker havregrøt med aprikos og banan + den med eple, og synes de smaker veldig godt jeg, nam nam... [:D]

 
Alle, synes de smaker papp nå...[8|]
Hmm, er gjernne bare meg, synes de hadde en helt annen smak før, da de hadde grøten i de "sølvposene". [:D]
 
Bruker 8mnd grøtene, og jeg synes de smaker godt jeg[:)]
 
ORIGINAL: Kiraoth

Bruker 8mnd grøtene, og jeg synes de smaker godt jeg[:)]

 
Jeg har også begynnt med 8 mnd grøten, har bare såvidt begynnt med den og kjøpte fullkorn mild eller naturell... Synes bare de smakte så mye mer når jeg pleide å gi eldstemann grøt, menmen er nok bare meg. Synes ikke de er så gode.. [8|][&:]
 
ORIGINAL: Bollen

ORIGINAL: Kiraoth

Bruker 8mnd grøtene, og jeg synes de smaker godt jeg[:)]


Jeg har også begynnt med 8 mnd grøten, har bare såvidt begynnt med den og kjøpte fullkorn mild eller naturell... Synes bare de smakte så mye mer når jeg pleide å gi eldstemann grøt, menmen er nok bare meg. Synes ikke de er så gode.. [8|][&:]


De er jo ikke kjempegode da, men Lukas spiser dem. Så da er jeg fornøyd[:D]
 
Hva med å kjøpe de naturelle da og tilsette egen frukt!?
Det gjør vi!
Synes ikke de er så veldig dårlig egentlig!
 
ORIGINAL: Kiraoth

Bruker 8mnd grøtene, og jeg synes de smaker godt jeg[:)]
 
ORIGINAL: 1100

Hva med å kjøpe de naturelle da og tilsette egen frukt!?
Det gjør vi!
Synes ikke de er så veldig dårlig egentlig!

 
Ja, har prøvd med most banan, men av en eller annen merkelig grunn vil han ikke ha banan, trodde det var søtt og godt og at han ville like det..
Har prøvd med fruktpurre oppi, men det liker han absolutt ikke, verken i grøten eller alene, han bare fryner..
 
Men så er han jo ganske vanskelig å få i mat, noen dager er bedre enn andre, har egentlig vært enklest med middag..
 
Synes bare selv grøten var så god før, da eldstemann fikk grøt. [8D] Kunne helste spist den selv da, hehe..
 
Her i huset går det mest i Nestlé-grøt, for William ELSKER dem.
Favorittene er de med frukt, 8 mnd.
Synes ikke de er så gærne, jeg heller [;)]
 
Vi prøvde God natt fra Småfolk, og gutten kastet nesten opp..
 
ORIGINAL: Imogene

Her i huset går det mest i Nestlé-grøt, for William ELSKER dem.
Favorittene er de med frukt, 8 mnd.
Synes ikke de er så gærne, jeg heller [;)]

Vi prøvde God natt fra Småfolk, og gutten kastet nesten opp..

 
Sier du det...?? [:D] Hihi, huffda.
 
Her liker vi ALL grøt, for lillemannen er den virkelig det beste som finnes! Bruker grøt fra Småfolk av og til og, den har jo myyye mer klumpete enn Nestle, men her går den ned på høykant likevel. [;)]  
 
Back
Topp