Nestle altså, ARG!

FlaksiMummy

Elsker forumet
(Jeg får ikke laget sånn apostrofsak over e'en når jeg skriver på mobilen, anyway...)

Nan1 har nå kommet i ny forpakning. Før var det 2x 500g i en pakke (liten stund siden nå), så har det vært 2x 400g, men i de nye nå er det 2 x 350g!! .. TIL SAMME PRIS! :o nå koster faktisk pulveret mer enn de ferdigblanda små kartongene pr liter. Dette kommer jeg til å irritere meg grønn over i lang tid.. Snuppa tåler dessverre ikke hipp sin, men jeg vurderer å prøve småfolk og se om den funker.

Da får jeg boikottet nestle helt også, noe jeg hadde gjort tidligere om det ikke var for at nan funker best her.. Nestle har drevet en forkastelig propaganda i fattige land, der de har sagt at mme er bedre enn mm. Fysj. Fysj, fysj.

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Burde ikke være mulig for dem å tenke så lite... klart folk vil reagere på prisen.

De satser vel på at folk er stokk dumme og ikke legger merke til det.

Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3

Fy fader, så frekt:mad::(:oops::confused:

Nestle er noe drit :-p
Vanskelg å boikotte alt synes jeg
(Vi nyter nespressomaskinen vår...)
Men prøver å unngå blant annet barnemat.
De har jo også satt en standard og påstått at man MÅ kjøpe ferdig barnemat/grøt, fordi man ikke klarer å lage det like bra selv. Snakk om å gjøre folk dumme...

Jeg veeeet! Irriterer meg kjempemye over det jeg også! Det er jo helt sykt at det er blitt like dyrt som de ferdigblanda...!!

Nestle er noe drit :p
Vanskelg å boikotte alt synes jeg
(Vi nyter nespressomaskinen vår...)
Men prøver å unngå blant annet barnemat.
De har jo også satt en standard og påstått at man MÅ kjøpe ferdig barnemat/grøt, fordi man ikke klarer å lage det like bra selv. Snakk om å gjøre folk dumme...

Enig!
Men vi nyter også nespressomaskinen, men boikotter i hvertfall all barnemat.

Jeg kjøper Nestlè sinlac sin spesialgrøt pga Emmeth sine allergier, men kjøper hipp sin fruktmoser så mye som det lar seg gjøre:) Helt utrolig at MME skal være så dyrt, for man er jo avhengig av det til de små :violent001

Jeg vil også boikotte Nestlé sin barnemat, men Dolce Gusto kaffemaskinen min må jeg ha:p
Er helt forkastelig den propagandaen de har spredt i u-landene:mad:
Hermine har melkeallergi og Sinlac fra Nestlé er den eneste melkefrie grøten på dagligvarebutikk, men jeg kjøper heller Holle sine grøter på Life da de også er melkefrie. Delvis pga boikott og delvis pga det er 20% tilsatt sukker i Sinlac :eek: :eek: :confused:

Back
Topp