FlaksiMummy
Elsker forumet
(Jeg får ikke laget sånn apostrofsak over e'en når jeg skriver på mobilen, anyway...)
Nan1 har nå kommet i ny forpakning. Før var det 2x 500g i en pakke (liten stund siden nå), så har det vært 2x 400g, men i de nye nå er det 2 x 350g!! .. TIL SAMME PRIS!
nå koster faktisk pulveret mer enn de ferdigblanda små kartongene pr liter. Dette kommer jeg til å irritere meg grønn over i lang tid.. Snuppa tåler dessverre ikke hipp sin, men jeg vurderer å prøve småfolk og se om den funker.
Da får jeg boikottet nestle helt også, noe jeg hadde gjort tidligere om det ikke var for at nan funker best her.. Nestle har drevet en forkastelig propaganda i fattige land, der de har sagt at mme er bedre enn mm. Fysj. Fysj, fysj.
Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3
Nan1 har nå kommet i ny forpakning. Før var det 2x 500g i en pakke (liten stund siden nå), så har det vært 2x 400g, men i de nye nå er det 2 x 350g!! .. TIL SAMME PRIS!
Da får jeg boikottet nestle helt også, noe jeg hadde gjort tidligere om det ikke var for at nan funker best her.. Nestle har drevet en forkastelig propaganda i fattige land, der de har sagt at mme er bedre enn mm. Fysj. Fysj, fysj.
Storebolla des 2010 og Lillebollerina okt 2012 <3