Nestlé "godnatt grøt"?

Søren... Jeg kjøpte feil. Hadde det litt travelt på butikken også kjøpte jeg småfolk sin god natt grøt med ris og pasta. Han likte den da. Skal kjøpe nestle sin neste gang. Syns selv at de med havre e.l smaker bedre[;)]
 
Emma spiste en stor porsjon før hun la seg i kveld, blandet med 140 ml væske. Sover vel godt i natt da tenker jeg, vanligvis spiser hun grøt blandet med 100-120 ml.
 
Skulle egentlig ikke gi Adrian den god natt grøten i kveld, men han ville plutselig ikke ha risgrøten så da blei det god natt grøten alikavell, og den gikk den på høykant. Så no sover han også godt med god natt grøt i magen.[:)]
 
ORIGINAL: Sunkissed©

Da var Alma godt under dyna med godnattgrøt i magen! Spennende :D


Krysser fingrene for at det går bra!! Hehe føler liksom at det er min feil dersom det feiler her [;)][;)][:D]

Carpus: Det var en stor porsjon! Da satser vi på at Emma sover godt [:D]
 
ORIGINAL: Sunkissed©

ORIGINAL: Karian

ORIGINAL: Sunkissed©

Da var Alma godt under dyna med godnattgrøt i magen! Spennende :D


Krysser fingrene for at det går bra!! Hehe føler liksom at det er min feil dersom det feiler her [;)][;)][:D]

Carpus: Det var en stor porsjon! Da satser vi på at Emma sover godt [:D]


DET må du ikke føle Karian! Blir bare artig å se det fungerer :D Takk for tipset!


Hehe, så dere kommer ikke å tar meg dersom det ikke fungerer da [;)][;)] *Puh* Da kan jeg sove godt i natt også [;)]
 
ORIGINAL: Karian

ORIGINAL: Dunn

Idag fikk Eirik en porsjon slik det sto på pakka. 1dl. vann og 3/4 grøtpulver. Ble litt tykk, men han spiste alt [;)][:)]


Ja det høres ut som en god porsjon!
Jeg må innrømme at jeg blander litt på slump...Varierer litt! Men han spiser mye grøt nå synes jeg! Sover godt av det! Håper dere får samme erfaringer som jeg [:D][:D]

Det er mange som har kjøpt inn denne grøten nå! Jeg skulle egentlig fått en premie fra Nestle, som har reklamert så mye for denne grøten [;)][;)][;)] Hehe


Jeg slumper alltid, men idag skal jeg sjekke hva de mente var en porsjon.
 
Hehe, Karian jeg kommer å tar deg vist ikke Leah Isadora sover bedre [8D]
Neida, bare tullet [:D]
 
ORIGINAL: dripdrop

Hehe, Karian jeg kommer å tar deg vist ikke Leah Isadora sover bedre [8D]
Neida, bare tullet [:D]


hi hi

Jeg tenkte å skirve det samme [;)]
 
ORIGINAL: Dunn

ORIGINAL: dripdrop

Hehe, Karian jeg kommer å tar deg vist ikke Leah Isadora sover bedre [8D]
Neida, bare tullet [:D]


hi hi

Jeg tenkte å skirve det samme [;)]


Haha
Tulla du bare DripDrop?? Jeg trodde du mente det jeg [;)][;)][;)]
 
ORIGINAL: dripdrop

Tss [8D][8D]


Hehe
Men uansett, jeg håper det fungerer for dere DripDrop!! Du fortjener å få sove litt [:)][:)]
 
Trur ikke hun sover hele natta, det ville vært alt for godt til å være sant [8D] hehe
Men jeg håper på litt mer enn 2 timer sammenhengende søvn, det hadde vært deilig [:)]
 
ORIGINAL: dripdrop

Trur ikke hun sover hele natta, det ville vært alt for godt til å være sant [8D] hehe
Men jeg håper på litt mer enn 2 timer sammenhengende søvn, det hadde vært deilig [:)]


Ja, ikke sant! Tenk om det fungerer slik at du får flere sammenhengende timer med søvn!! Det hadde vært hipp hurra og hæla i taket [:D][:D][:D]
 
ORIGINAL: Sunkissed©

*Løpe å kjøpe* :P
 
ORIGINAL: Enaj

Bare husk på en liten ting jenter, når dere gir grøt med mye fiber. Da MÅ ungene få i seg godt med vann, ellers blir det som oss voksne som spiser fiber og ikke drikker mye vann, vi får FORSTOPPELSE!!!!


Jepp, du sier noe der! Driver og tilbyr vann hele tiden...Han får på tutkopp da, for alt annet er uinteressant! Søler og styrer bare verre, men han får i seg litt!! [;)][;)]
 
Back
Topp