nestlè middagsglass

SolGløtt86

Forelsket i forumet
flere som reagere på de? Nicolai spiser bare hipp eller småfolk middagsglass eller hjemmelaget, men jeg har gitt han 2 nestlè middagsglass et 6mndr og et 8mndr å det kommer i retur...huff de smaker jo ikke godt... 

Her er det motsatt, her har han spydd de gangene vi har prøvd småfolk.. Eller, den ene ganga spydde han ikke, men han ILLEVRÆLTE hele natta, hadde vondt i magen stakkars liten..

Her liker han Hipp sine best! [:)]

sånn er det her og.. men i dag faktisk syns han det var greit med fullkornslasanje fra nestle... :)

ellers er det helst hipp ja!..

hm merkelig... før likte han ikke biter da, så den gangen kom det i retur, så han har spist hipp/småfolk med biter da,ingen problem.
men så fikk han nestlè igjen idag 8mndr å det gikk egentligt greit lagte litt grimaser med det første,men så spiste han det, å plutseligt så kom alt opp igjen:((( han spiste vel ca halva glasset...

jaja skal iallefall aldri gi han det mer...

grøten da? merker dere forskjell der ? vi gir nestlè grøt å det går bra [;)]

Det funker greit med grøt, gir nestlè sin!

Har en som er litt forkjøla, har nok en del slim, så har spydd fem ganger til nå i februar.... Synes det er litt mye... Passer på å ikke gi han for mye mat (tidligere virket det som om han overspiste og spydde), tar god tid, men likevel kommer maten av og til i retur etter 5 min...

Etter en trøblete start går det fint med nestle her nå[;)]

Nestle grøten går helt fint her men middagsglassene er bare å glemme..... Her er det også bare Hipp som holder seg i magen.....

Bytter på med alle merkene jeg. Han liker det meste men han gulper ut igjen nesten hver dag.. Kanskje jeg skal begynne å tenke på hvilket middagsglass han har spist når det kommer opp masse... Ikke tenkt at noen kan være bedre enn andre... Men så kommer det opp grøt igjen også da

Spiser mest nestle grøt og han elsker det!

middags glassene fra hipp og småfolk sluker han uten problem[;)] men det kom i retur begge gongene eg ga han nestlè... går bra me grauten da, den liker han [;)]
men jeg syns ikje nestlè middagane er så go nej[:'(] mye bedre de andre [;)]

Back
Topp