Nesting

• Trådstarter Trådstarter Moderator Kristin
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Kristin

Guest
Har du begynt å ordne barnerom og kjøpe inn ting og rett og slett begynt med nesting?

Har du begynt å ordne barnerom og kjøpe inn ting og rett og slett begynt med nesting?

Barnerommet er datarommet til mannen foreløpig... men det er fylt med babystuff:p «måtte» bare sette opp leandervuggen:shy:
Har kjøpt det meste vi trenger egentlig. Av store ting mangler vi kun vogn og sprinkelseng:hilarious:. (Har kjøpt bedsidecrib)

Har begynt å rydde og kaste mye i huset..
Men bebisen har bare ei lita eske enda. ❤️

Har begynt å rydde og kaste mye i huset..
Men bebisen har bare ei lita eske enda. ❤️
Akkurat det samme her. Har kastet og ryddet til den store gullmedalje de siste dagene. Sååå deilig å bli kvitt litt (mye) :angelic:

Bestilte ny barnevogn og bæretøy for et par dager siden :happy7 Ellers så har jeg begynt å shoppe litt klær i de minste størrelsene.
Minstemann kommer til å sove inne hos oss det første året cirka, vi har ikke bestemt romfordelingen enda.. Med 4 barn, så er det en avveining: Skal noen av dem dele rom en periode eller skal vi gjøre om loftstuen til et soverom? Vi utsetter å bestemme oss inntil videre :silent

Barnerommet er påbegynt pusset opp, det skulle uansett tas i forbindelse med at vi pusset opp gangen og gjorde om på veggene.
Men har ikke stresset med å få det ferdig, og har ikke begynt å kjøpe inn noe enda. :)
Planlagt garderobeskap bare, som kan være greit å få på plass før en del andre ting. :wideyed:

Har startet på den store sorteringsjobben av klær etter storebror. Leiter akkurat nå etter str 44-56. Da berger jeg noen måneder. Ja og så må jeg få i en sprinkelseng da storebror ikke er helt klar for å overgi sin enda.
Har bare to soverom, så hun får kommoden sin og stelleplass inne hos storebror, så får hun sove hos oss. Satser på å flytte innen neste sommer så de kan få hvert sitt rom etterhvert.

Back
Topp