nesting

ECB

Glad i forumet
tror jeg er inne i en veldig nesting periode. I dag har jeg nesten ikke klart å sitte stille. Stakkars vaskemaskinen min har gått i ett i hele dag. Jeg har bretta å lagt på plass masse klær som bare har blitt liggende i det siste.
Jeg har vasket og organisert hele badet.
Siste jeg gjorde før jeg gikk å la meg var å vaske kjøkkenet og starte oppvaskmaskinen. Nå ligger jeg i senga å irriterer meg over at tørketrommelen ikke er ferdig slik at jeg fikk bretta klærne som ligger i den.
Er ikke mye babyting som blir gjort, men det er pga jeg er ferdig med alt jeg skal gjøre. Eneste gubben må gjøre mens jeg er på sykehuset er å montere sengen til lille.
I morgen har jeg store planer om rundvask på mitt og mannens rom.
Andre som er begynnt med nesting?

Jeg tror jeg har handlet inn de babyklærna vi trenger. Har også vasket alt sammen, men har ikke helt funnet ut hvordan jeg skal organisere det best mulig. Så mangler å flytte til fra posen (for å unngå å bli støvet ned) til kles-skapet. Ellers så ligger de fleste av tingene hans klar på barnerommet, men alt i et rot.

Har også begynt å pakke fødebaggen smått og sånt. Mangler vel stort sett å organisere alt det jeg har kjøpt inn :)

• Liker
Reactions: ECB
Her er det også mye vasking og rydding :) Har vasket alt av babyklær som jeg har til nå, så blir det nok lit mer å vaske etter babyshoweren som skal være på lørdag. Er veldig sliten, men vil gjøre litt også. Neste uke har lillegutt ferie fra bhg, så da er det nok lite som blir gjort. Vurderer å begynne å pakke fødebagen, men klarer ikke å bestemme meg for hvilken bag jeg skal bruke. :p

Kjenner godt på redebygger instinktene for tiden! Har ikke termin før helt i slutten av juli, men kjenner på sterk trang til å få alt klart ASAP. Har kjøpt det aller meste, er i gang med vasking av alle klærne og rydder og vasker i skuffer og skap, samboeren kjenner meg ikke igjen - vanligvis ganske bedagelig! [emoji38] Men bekkenet verker veldig, så gleder meg til jeg er ferdig med alt så jeg kan slappe mer av.

Kjenner godt på redebygger instinktene for tiden! Har ikke termin før helt i slutten av juli, men kjenner på sterk trang til å få alt klart ASAP. Har kjøpt det aller meste, er i gang med vasking av alle klærne og rydder og vasker i skuffer og skap, samboeren kjenner meg ikke igjen - vanligvis ganske bedagelig! [emoji38] Men bekkenet verker veldig, så gleder meg til jeg er ferdig med alt så jeg kan slappe mer av.
Samme her :) mannen ler av meg. Jeg er ikke akkurat huslig av meg. Tar det jeg må, men ikke mer. Men i går vaska jeg badet mens han var i dusjen. Hadde rundvask på badet for to/tre dager siden så det var absolutt ikke behov for det.

Kjenner meg igjen. Har en lang (!) detaljert liste som heter "Alt som må fikses før baby" :angelic: Den inneholder alt fra å vaske vinduer til å montere sprinkelseng og male gjerdet rundt tomten. Alt jeg gjør om dagen gjør jeg med tanke på den listen. Godt å kunne krysse av alt som blir gjort! Mannen er så fin, han nester minst like mye som meg bare at fokuset hans er utvendig. Maler, ordner, klipper hekk, rydder garasje osv osv. Deilig å ha ting på stell både ute og inne før babyen kommer :)

• Liker
Reactions: ECB
Back
Topp