Nesting

Mamstilen

Glad i forumet
Septembermødre <3
Gud vet hvordan dette svagerskapet skal bli :p sist fikk jeg veldig nesting trang på slutten men nå er jeg bare 5 uker på vei og er allerede godt igang med nesting. Ommøblerte bl.a rommet til guttungen idag :p

Gud vet hvordan dette svagerskapet skal bli :p sist fikk jeg veldig nesting trang på slutten men nå er jeg bare 5 uker på vei og er allerede godt igang med nesting. Ommøblerte bl.a rommet til guttungen idag :p
jeg kunne ikke neste noe særlig forje gang... vi var midt i bolig salg og flytting...

Mannen ler av meg for jeg er i gang.. vogna er tatt fra hverandre og vasket og skrubbet. Og samme med noe annet utstyr og jeg er i gang og googler fremtidige innkjøp og drømmer meg vekk ♡
Er jo så moro, så skjønner godt du er igang. Jeg var btw like ille med de to andre.. hehe

Jeg tørr ikke. :P
Her har vi seng og stellebord fra de to andre. Men alt annet mangler vi. Vi var utgangspunktet ferdig med barn, men bestemte oss i påska for å prøve på en til. Tok ut spiralen første tirsdag etter påskeferien, og vips! Gikk fortere enn forventet dette!

Tørr ikke noe redebygging eller innkjøp enda. Er 4+6 idag.

Back
Topp