Nesting!

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Ja, nå har det begynt :P Jeg føler er ubehagelig trang til å få ting GJORT! Jeg vil dra på Ikea, pusse opp barnerom, få mini bleiefri, og tror dere ikke jammen jeg rydda i mitt eget klesskap i morges! (det har jeg ikke gjort siden forrige graviditet :P )

Mannen derimot har lyst å dra på fisketur i helgen..... ;)

hehe kjenner det kommer her også ja :-)

Hehehe, det kommer snikende!
Jeg vil ha ny bolig, for vi har ikke eget rom til småtten :-/
Rydder og styrer litt her også, men tar det veldig mye mer med ro denne gangen enn sist :-)

Jeg har hatt den perioden allerede jeg, og er heldigvis ferdig med det verste av rydding etc.. (kom ganske naturlg med flyttng da, må nevnes :p )

Hehe, kjenner meg igjen, både på meg selv og mannen :P Mannen min har ledd av meg de to forrige svskapene når han finner meg mens jeg skurer ovn, tak, vegger, hyller, ALT jeg finner ;) Han skrur opp senga, fikser barnerom og tror det er nok :P Nei, her skal ALT skures og vaskes og gjennomgås, sorteres alfabetisk og jeg vet ikke hva! :P Godt å få skikkelig opprydning da ;)

Her også, kom for noen uker siden, rydder å rydder, når mannen lager mat F.eks rydder å vasker jeg mellom gryter å ingredienser :P Her om dagen ville jeg vaske klær, men ble superskuffa når skittentøyskurven var tom, ellers vil jeg få småting gjort osv. Å spesielt begynne på barnerommet, men det kan vi ikke begynne med enda, siden vi får snekker som skal sette inn et vindu der, siden det nå er uten vindu å ikke egnet som soverom. Vinduet er bestilt har snekker sagt, å vi får det inn mest sannsynlig før fellesferien. TING TAR TID :P

Jeg også, men jeg er litt sånn fra før :P Men vi har jo satt i gang oppussingsprosjekt nå oppi graviditeten (var bestemt før vi visste at jeg var gravid), så da bruker jeg hele dagene på å ordne og styre, handle og tilrettelegge :P Nå gleder eg meg til å få unna litt oppussing og få skattepengene på konto, så jeg kan handle inn litt mer babyutstyr :D

Hehe, jeg og! Nå har vi begynt å male her i leiligheten, og når alt av oppussing og innkjøp av nye gardiner, babyting +++ er gjort, så vil jeg når vi rydder og monterer alt på plass, også rydde i alle skuffer og skap og lage system i alt :)

Vi skal snart flytte, så jeg får ikke helt utløp for redebyggingstrangen min enda :P
Gleder meg til vi kommer i hus så jeg kan komme i gang. Gleder meg spesielt til å gå gjennom alle klærne etter storesøster, kjenner det klør i fingrene. Storesøster skal da få eget rom, og det blir stas å ordne i stand noe til henne også :)

Startet her og. I dag faktisk. Leiligheten vår ble lagt ut for salg i dag, å det ser ut for at vi får nye rekkehuset i midten av august. Forhåpentligvis i god tid før lillemann kommer. Vi var også og kjøpte vogn og vognpose i dag (20% avslag på babyshop). Visning neste uke forresten, så jeg vet hva helga skal brukes til....Hurra

Å Gud jeg kjenner meg igjen! Her har jeg ventet på mannens eksamensperiode og oppgaveskrivinger i månedsvis, og kødd i fingrene etter å begynne. Vi må: pusse opp tre soverom, ganske grundig, skifte ytterdør, kjøpe flere møbler til stue, kjøkken, gang og selvsagt de tre soverommene, kjøpe inn alt av babyutstyr. Jeg er superstressa og supergira på å komme i gang, og kan nesten ikke vente til mannen endelig får lagt fra seg skolearbeidet og kan sette i gang!! Føler jeg snart ikke har tiden av veien engang.. : o

Back
Topp