Nesting - redebygging pågår - September 2014! :)

Så fint! Og de kurvene var smarte :)
 
Så flinke dere har vært!! Var kjempe mye fint her inne :) Tenk nå er det snart masse små nurk i alt utstyret :p

Jeg ble ferdig med alt i går.. en uke til termin, så det var etterlengtet da vindusvasken var gjort .. har til og med støvsugd huskledningen for spindelsvev hehe.. :S
 
Så koselig med lys inni der!
 
Veldig koselig med de lysene :) Sånne milde lys er jo greit om natta hvis de våkner og skal stelles.

Verre med spotter rett i fleisen :eek:
 
Veldig koselig med de lysene :) Sånne milde lys er jo greit om natta hvis de våkner og skal stelles.

Verre med spotter rett i fleisen :eek:
Dette er i stua, tenkte det er fint å ha noe å kikke litt på. De små er jo ofte glad i å se mot ting som lyser :) men er sant at man trenger noe mildt lys på natta for evt amming og stell. Vi må nok finne på noe lurt der, kanskje det blir en lyslenke til :)
 
Så fine tepper :) Har fått så mange tepper at jeg kan ikke ha flere tror jeg, vet at det kommer minst 1 til i gave også. Men må jo være fornøyd med at så mange vil lage til lillejenta :)
 
Så fine tepper :) Har fått så mange tepper at jeg kan ikke ha flere tror jeg, vet at det kommer minst 1 til i gave også. Men må jo være fornøyd med at så mange vil lage til lillejenta :)
Takk;) Syntes de var veldig fine jeg og. Jeg hadde ingen tepper. Holder på å strikke et i ull, men vet ikke om det blir mer til hjemmebruk eller om det tåler dagens lys:D Kjekt at så mange vil lage teppe til jenta de da! Det er så pent med hjemmestrikket når man er flink å strikke eller hekle.
 
Da har jeg gjort klar vogne også (på tide? :p ) men så kommer jeg jo på at jeg skal ha et babynest nedi der også :p Så kanskje jeg må gjøre om igjen hele greia.. Nå er det madrassen, saueskinn, tisselaken og aerosleeptrekk oppå der igjen, og så dyna..
Får jeg plass til et rede nedi der? Burde jeg ha saueskinnet og tisselakenet oppi redet istedet? Hva har dere gjort?
Åssen får man pakket dem inn når de ligger i redet sitt, med dyna? Blir det ikke trangt oppi der? Er teppe lettere kanskje, men er det varmt nok om vinteren?

Haff så masse spm :p
 
Da har jeg gjort klar vogne også (på tide? :p ) men så kommer jeg jo på at jeg skal ha et babynest nedi der også :p Så kanskje jeg må gjøre om igjen hele greia.. Nå er det madrassen, saueskinn, tisselaken og aerosleeptrekk oppå der igjen, og så dyna..
Får jeg plass til et rede nedi der? Burde jeg ha saueskinnet og tisselakenet oppi redet istedet? Hva har dere gjort?
Åssen får man pakket dem inn når de ligger i redet sitt, med dyna? Blir det ikke trangt oppi der? Er teppe lettere kanskje, men er det varmt nok om vinteren?

Haff så masse spm :p
Jeg har ikke tenkt å bruke babynestet i vogna, tenker det holder meg vognpose som innpakking. Tisselaken blir under der, saueskinn vet jeg ikke helt enda. Kommer kanskje an på temperaturen. Babynestet har jeg tenkt å bruke inne i dagseng og nattseng. Men kanskje ombestemmer jeg meg helt når lillemor kommer? :)
 
Jeg har ikke tenkt å bruke babynestet i vogna, tenker det holder meg vognpose som innpakking. Tisselaken blir under der, saueskinn vet jeg ikke helt enda. Kommer kanskje an på temperaturen. Babynestet har jeg tenkt å bruke inne i dagseng og nattseng. Men kanskje ombestemmer jeg meg helt når lillemor kommer? :)
Jeg tenkte at nestet er fint til å ha hvis jeg er hos noennog vogna eller baggen er for mye å ta med inn i stua eller på kafé eller lignende. Men klart når vognposen skal oppi er det ikke plass men da pakker jeg det ned i pose og tar med
 
Back
Topp