Nesting - redebygging pågår - September 2014! :)

Bridget

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
Nå som de fleste har vært på ultralyd og hilst på sine små, så er det sikkert også noen som har begynt redebyggingen. Alt fra å finne frem arveklær, strikke, pusse opp møbler, handle inn utstyr oosv.

Hadde vært så koselig om vi i denne tråden her kunne samle bilder til inspirasjon fra denne tia - er jo så koselig! :)

Noen som har begynt? :)
 

Vedlegg

  • images-2.jpeg
    images-2.jpeg
    12,2 KB · Visninger: 66
Har bestilt vogn og fått en del klær :) Og til helga har jeg lyst å begynne å rydde på det som skal bli barnerommet :)
 
Her er Barnerommet ferdig malt, arvetøyet hentet fra loftet og svigermor er snart ferdig med hentesett :)
Gleder meg til å få på plass tørketrommelen til helga, så jeg kan begynne å vaske klær, og legge på plass i Kommoden :)
 
Jepp, er godt i gang :D Bestilte vognen rett før påske, siden jeg hadde hørt om 2 måneders leveringstid og stopp av levering i sommer. Etter 2 dager var TFK'n og voksipose allerede i hus :) Og bilstol med voksi bilstolpose :) Ivrig som jeg har vært, så har jeg også anskaffet stellebord og vippestol :) Og så har lille fått en del klær, både av oss og av besteforeldrene :) kommende mormor har laget lue og genser også :)
 
Jepp, er godt i gang :D Bestilte vognen rett før påske, siden jeg hadde hørt om 2 måneders leveringstid og stopp av levering i sommer. Etter 2 dager var TFK'n og voksipose allerede i hus :) Og bilstol med voksi bilstolpose :) Ivrig som jeg har vært, så har jeg også anskaffet stellebord og vippestol :) Og så har lille fått en del klær, både av oss og av besteforeldrene :) kommende mormor har laget lue og genser også :)

Oi! Det fårn si, alt på stell! :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Jeg har så smått begynt jeg også, må se om jeg får tatt bilder en dag da, for det hørtes koselig ut å dele bilder av redebyggingen! :)
 
Har bestilt vogn og fått en del klær :) Og til helga har jeg lyst å begynne å rydde på det som skal bli barnerommet :)

Hvilken vogn har du bestilt? :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Jøss :p jeg har gitt bort alt til søstera mi jeg selv om jeg viste jeg trengte det selv egentlig :p føler jeg tar det litt veeel med ro :p


Gutt 2011, septemberspire 14 ❤️
 
Her er seng, stellekommode, bilsete, lekegrind , vogn og voksipose i hus :) Gleder meg til å shoppe videre, elsker å handle til barna :)
 
Vi har kjøpt sprinkelseng, vognpose og litt klær og småtterier. Har ellers laget en liste over hva vi trenger. Blir vel en IKEA tur snart :) også følger jeg med på finn og Facebook om det dukker opp noen kupp på vugger :) gleder meg til å ordne i stand seng og barnerom, men samboer synes ikke vi har det travelt ennå, så jeg prøver å være så tålmodig som jeg bare kan :p

Gleder meg til å se noen bilder av hvordan dere har det etter hvert :D
 
Jeg har så lyst til å gjøre noe, men så er egentlig det meste på plass allerede etter storesøster. Eneste vi mangler er en ekstra seng etter hvert, men de ligger jo som regel i vognbag eller vugge til å begynne med :) Også må vi få tak i oss en lekegrind, men den vil jeg ikke fylle stua med før høyst nødvendig :)

Kom pakkelapp på søskenvogna i dag, gleder meg til å se og prøvekjøre når vi får henta den hjem! :D

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Gleder meg til å begynne jeg også!
Handlet litt klær på ferie, men blir nok ikke å kjøpe vogn, stellebord, seng, vippestol osv osv før i juli/august. Da får jeg engangsstønad.
Og hvor i all videste verden skal jeg gjøre av alt sammen :eek:
 
Jeg har så lyst til å gjøre noe, men så er egentlig det meste på plass allerede etter storesøster. Eneste vi mangler er en ekstra seng etter hvert, men de ligger jo som regel i vognbag eller vugge til å begynne med :) Også må vi få tak i oss en lekegrind, men den vil jeg ikke fylle stua med før høyst nødvendig :)

Kom pakkelapp på søskenvogna i dag, gleder meg til å se og prøvekjøre når vi får henta den hjem! :D

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Hva slags søskevogn har dere kjøpt? Vi trenger også det, men jeg aner ikke åssen ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Her har vi vore heime på Vestlandet og funne fram vugga eg hadde når eg va liten... Så den e under oppfriskning! ;) så har det blitt handla voksipose, litt div kle og sengekle! :) blir jo så frista når eg går i butikka! Vogn har vi bestemt oss for og skal snart bestille og bilstolen e snart i hus! Morro... :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Vogn, stellematte, vugge, div til sprinkelseng, gardiner til rommet som skal pussast opp, dyner og litt småting er det eg har kjøpt. Ellers så har eg fått ein del av slekt og familie. Men er litt vanskeleg iom at vi ikkje veit kjønn, trur eg spara ein del pengar her, ellers hadde eg nok handla myykje meir ;)
Det neste blir vell å finne ein voksipose :) Seng og litt anna skal vi kjøpe på IKEA når vi skal dit i juni :) Kjempestas og handla til den vetle!! :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
 
Hva slags søskevogn har dere kjøpt? Vi trenger også det, men jeg aner ikke åssen ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi har kjøpt Emmaljunga double monkey, det er fjorårets modell av Emmaljunga Viking på en måte. :)
Hadde egentlig bestemt meg for TFK, og det ER mulig jeg kommer til å angre på det valget da Emmaljungaen virker mye mer klumpete og er sikkert en del tyngre. Men da får jeg evt. bytte etter hvert, akkurat nå virker den veldig rett for oss da jeg vil ha mulighet til å ha begge mot meg :)

Kun illustrasjonsbilder hentet fra google her, ikke henta vår enda :)

Bella 010.JPG

262854.jpg
 

Vedlegg

  • 262854.jpg
    262854.jpg
    159,1 KB · Visninger: 45
Jeg har begynt å strikke babyteppe til lillebror <3
Ellers er det ikke mye vi har begynt og styre med . Eneste som er kjøpt er seng og madrass :p Alt anna har vi :p
Legger ut bilde av prosjekt babyteppe senere :)
 
Vi har det meste i fra før. Men har kjøpt ny vogn, og så har jeg begynt å handle inn litt klær. Masse rosa, for alt vi har er blått! ♡ Alt ligger foreløbig i en plastboks, siden minsten fortsatt har litt klær i stellekomoden.
I går kjøpte jeg to sengesett, noen nye kluter og ett koseteppe. Fikk godhandel på det ene sengesettet. Var sett ned til 29 kr!! :)
Har jo veldig god tid ennå, men det er så koselig å begynne å forberede litt. Greitt å ta litt etter litt, da blir det ikke så dyrt på en gang.
Koser meg med å kjøpe inn og bygge opp nytt rede. ;)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Last edited:
Back
Topp