Nesting og bleier!

Livmorregnskap

Livmorregnskap
Er det noen andre smånevrotiske førstegangsfødende som er så godt i gang med redebyggingen som meg? 56 dager igjen og har alt det viktigste på plass, men har nå begynt å lete etter andre ting som "bare MÅ ordnes FØR fødsel". Feks bleier!

Har 2 pk med nyfødtbleier fra de gratisboksene til Libero, men dette kan da ikke holde noe særlig? 10 bleier i str 2-5kg og 18 bleier i str 3-6kg.

Hvor mye mer bør jeg handle inn? Oppbevaringsplassen vår er selvfølgelig begrenset, men hadde jo vært deilig å vite at det er nok bleier hjemme til å slippe å sende mannen til butikken den første uken...

Jeg skjønner deg veldig godt:-) Deilig å ha alt klart! I Remapakken får du også en pakke bleier, Rema sitt eget merke. Om du vil ha enda flere bleier, kan du jo kjøpe en pakke Pampers også, så får du prøvd ut mye forskjellig:-) Bleiene sitter ulikt på unger, så det er ikke godt å si hvilket merke som blir best for dere.

Jeg tenker å kjøpe fire pakker med den nye libero touch på kiwi til å ha helt i starten :D ellers så har jeg sånn som jeg har fått i babypakker og bleiekaken er jo gigantisk :p

Jeg skjønner deg veldig godt:-) Deilig å ha alt klart! I Remapakken får du også en pakke bleier, Rema sitt eget merke. Om du vil ha enda flere bleier, kan du jo kjøpe en pakke Pampers også, så får du prøvd ut mye forskjellig:-) Bleiene sitter ulikt på unger, så det er ikke godt å si hvilket merke som blir best for dere.
Rema 1000 pakken skal jeg hente, så da blir det noen til. Takk for tips! Så kan jeg evt fylle på hvis jeg ikke syns det holder. Hehe!

Back
Topp